مشاوره و اجرا سرامیک بین کابینت در شهر ری

Ceramics between the cabinets-1
Ceramics between the cabinets-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بعد از ورود آریایی ها مهم ترین قوم در بین آن ها ماده ها و پارس ها بودند که بعد از تلفیقی که بین آن ها صورت گرفت ماده با بومیانی که قبل از آن در این سرزمین زندگی می کردند این منطقه را بخش بندی کردند در این تقسیم بندی ماده ها به رماد رازی یا راگا ، راگس که در جنوب تهران بود قرار گرفت.

نقش‌برجسته یکی از شاهان ساسانی، احتمالاً اردشیر اول یا شاهپور نخست که تا زمان فتحعلی شاه قاجار در محل کوه نزدیک کارخانه سیمان ری قرار داشته‌است و به دستور فتحعلی شاه از بین رفته و نقش خود را به جای آن حجاری نموده بوده‌است.

این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.


- کاشی سمنان یکی از برندهای خوشنام در صنعت کاشی و سرامیک ایران است.. کاشی سمنان از شرکت های پیشتاز در زمینه تولید کاشی دیوار، کف و پخت سوم می باشد و جزو اولین شرکت هایی است. که از تکنولوژی چاپ دیجیتال است.فاده نموده است.. این شرکت با به روزرسانی دستگاه های چاپ دیجیتال، پرس های هیدرولیکی با ظرفیت بالا توانسته جایگاه ممتازی بین تولیدکنندگان داخلی و خارجی کسب نماید. این شرکت در زمینه کاشیهای بین کابینتی نیز جزو شرکتهای خلاق و پیشرو محسوب می شود که در ادامه چند مدل جدید از تولیدات آنرا می بینید.

- شرکت سرامیک البرز یکی از معتبرترین مارکهای تجاری طراحی لوکس در تولید کاشی و موزائیکهای لعابدار برای محیطهای داخلی و خارجی می باشد. این شرکت سرامیک های لعابدار مات، براق و ضد اسید خود را در ابعاد x ، x ، x ، x ، x ، x ، x ، x ، x ، x ، x سانتیمتر تولید می کند و در زمینه طراحی و تولید کاشی بین کابینتی از سرآمدان این بازار است.. در ادامه جدیدترین مدلخای کاشی بین کابینتی البرز را مشاهده می کنید.

این کاشی طبیعی از سنگ ساخته شده است. و در مقایسه با انواع کاشی های دیگر موجود در بازار، نسبتا سبک و نصب ساده ای دارد. کاشی های بزرگ می توانند ظاهری عجیب و غریب را برای بین کابینتی شما ایجاد کنند. به همین دلیل بهتر است. کاهشی هایی را انتخاب کنید که کوچکتر هستند. این کاشی ها از سنگ آهک ساخته شده اند و معمولا بسیار متخلخل هستند به همین دلیل کاشی های تراورتن پر می شوند تا صاف و تمیز شوند. در حالی که این متریال نصب بسیار ساده ای دارد، اما هزینه پایینی برای صاحب خانه ها ندارد و ممکن است. پول زیادی برای نصب کاشی بین کابینتی جدید هزینه کنند. برای اینکه کاشی های سنگ تراورتن به بهترین شکل ممکن به نظر برسند مهم است. که به طور مرتب آنها را درزگیری کنید و این به هزینه کلی شما اضافه خواهد کرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر