مشاوره و اجرا سرامیک بین کابینت در چهاردانگه

Ceramics between the cabinets-1
Ceramics between the cabinets-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.

یکی دیگر از نام‌های چهاردانگه تهران، بازار مبل چهاردانگه است.. این مسئله به این دلیل است. که بازار مبل این شهر را می توان یکی از بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران به شمار آورد. تنوع طرح و رنگ مبلمان چهاردانگه بدون شک باعث می شود که شما دست خالی از آنجا خارج نشوید.

چهاردانگه شهری با حدود ۵ هزار نفر جمعیت در جنوب غربی شهر تهران بزرگراه آیت الله سعیدی واقع شده است..این شهر دارای قدمت بالایی بوده و خود شامل دو شهرک صنعتی برگ می باشد. وجود این دو شهرک صنعتی در جوار شهر چهاردانگه موجب شده که این شهر از نظر تولیدی یکی از قطب های است.ان تهران به شمار آید. وجود شرکت های بزرگی از جمله؛ ایران خودرو دیزل، سدید، کیان تایر، لوله سازی، سینجرگاز،یاران و &#; خود مؤید این موضوع می باشد.


استیکر کاشی آشپزخانه ، یکی از روش‌هایی است. که امروزه برای کاهش هزینه و البته زیباتر شدن آشپزخانه ، به جای کاشی‌ بین کابینتی است.فاده می‌شود. این مدل از است.یکر‌ها بیشتر برای افرادی کاربرد دارد که تمایل ندارند هزینه‌‌ی زیادی برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه انجام دهند و یا کسانی که به طور موقتی در یک منزل اسکان کرده‌اند و انجام هزینه‌های بیشتر، برایشان مقرون به صرفه نیست. است.یکر‌ کاشی ، در واقع نوعی برچسب است. که اگر از انواع باکیفیت و ممتاز آن است.فاده کنید، در نگاه اول، ابدا قابل تشخیص نخواهد بود که تصویر است. و اصلا کاشی نیست.

خانم‌های خونه که همیشه باید چشمشون در کاشی بین کابینت هاشون باشه، باید بیشتر در این انتخاب دقت کنن. رنگی رو باید انتخاب کنین که هم جذاب باشه و هم طرحش خیلی خسته کننده نباشه. بعضی از رنگ‌ها خیلی زود جذابیتوشن رو از دست میدن.

از نظر طراحان داخلی، بعد از آشپزخانه دومین نقطه گیرا در نمای آشپزخانه که چشم را می ‌رُباید، نمای بین دو کابینت دیواری و زمینی است. که می‌تواند تاثیر بسزایی در زیبایی و جذابیت دکوراسیون آشپزخانه شیک و مدرن داشته باشد. امروزه برای پوشش این فضا، مدلهای جدید و شیک انواع کاشی بین کابینتی مانند; کاشی های است.یل، کامپوزیت آلومینیوم پشت چسب دار، سنگ آنتیک، کاشی شیشه ای و ... طراحی و تولید می شوند. با یک انتخاب هوشمندانه



( مشاوره و اجرا ) های دیگر