فروش سرامیک راه پله در بومهن

Ceramic staircase-1
Ceramic staircase-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.

یکی از چیزهایی که ما از سفر می‌خواهیم یافتن حس و حالی خوش است.. اغلب به دنبال تجربه‌ای هستیم که تمام خستگی‌هایمان را از تن بیرون کند. حال که متوجه شدیم بومهن کجاست، باید بگوییم این منطقه همان‌جایی است. که بسیاری دنبالش می‌گردند. قبل از همه چیز هوای خنک آن‌جا، برای ما فرصت فراموش کردن گرمای تابستان را فراهم می‌آورد. وجود جاذبه‌های تاریخی در روستاهای بومهن، لذتی چندین برابر را نصیب ما می‌کند و در آخر هم، تجربه طبیعت و دیدار از باغ‌ها و مزرعه‌ها هم نیازی به توضیح ندارد. در ادامه به برخی از این دیدنی‌ها اشاره می‌کنیم.

بومهن بر بخش اصلی تقسیم میشود، بومهن، گلخندان و طاهر آباد. بر اساس سرشماری سال جمعیت بومهن نفر و وسعت این شهر هزار هکتار مربع است.. این شهر در ضلع جنوبی رشته کوه البرز قرار گرفته و ارتفاع متوسط آن متر از سطح دریا و دارای آب و هوای کوهستانی و سرد است.. زبان رسمی مردم شهر بومهن فارسی است. و از آنجایی که این شهر یک شهر مهاجر پذیر است. از اقوام مازندرانی، کرد، لر، ترک، خراسانی و افعان را در خود جای داده است..


مدل نصب سرامیک در دیوا راهرو و پله‌ها بر روی گچ قدیمی با چسب کاشی خمیری، مدل کار به مدل شمشیری یکی از مهندسی ترین مدلهای چیدمان سنگ  و سرامیک در دیوار راه پله می‌باشد که نیاز به محاسبات و دقت در برش کاریهای هندسی زاویه‌ها است.. این مدل علاوه بر هماهنگی زیاد با کار کرد و چرخش سنگ پله‌های کف و زیبایی کار دارای برشکاری‌های زیادی است.که نیاز به تهیه متراژ کاشی بالاتری نسبت به سایر مدل‌های چیدمان است.. میزان چسب کاشی مصرفی در حالت است.اندارد برای دیوار راه پله جهت نصب سرامیک کمی بالاتر از نصب کاشی بر روی کاشی است.. 

نصب کاشی و سرامیک روی راه پله جدا از نصب کاشی و سرامیک روی دیوار راه پله  یا همان  سرامیک کاری بغل پله است.. زمان اجرای سنگ کاری راه پله معمولاً پیش از نصب پله و جایگزین اجرای سنگ بغل پله است.. سنگ کاری دیوار راه پله اگرچه هزینه بیشتری نسبت به گچ کاری دارد اما عمر و زیبایی دیوار راه پله را چند برابر می‌کند. در هر مرحله اسباب کشی امکان ضخمی شدن نقاشی و گچ دیوار وجود دارد اما سنگ در برابر ضربه مقاوم است. و به راحتی قابل شست و شو است..

پس از پایان تمامی کارهای یک ساختمان و رسیدن به مرحله نازک کاری سنگ کردن یا سرامیک کاری راه پله آغاز می شود که برای این کار لازم است. یک متخصص را است.خدام نمایید. توجه داشته باشید پله محل گذر است. و هر کاستی و قصوری در آن ممکن است. باعث آسیب دیدن افراد شود در نتیجه بهتر است. یک است.ادکار حرفه ای برای این کار است.خدام نمایید.



( فروش ) های دیگر