فروش سرامیک راه پله در شهر ری

Ceramic staircase-1
Ceramic staircase-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در محله شهرری در کلیه مناطق سکونت یکسان نیست و در برخی از آن ها شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی متفاوت است.. به همین دلیل برای سکونت در شهرری با گزینه های متفاوتی روبه رو می شوید که برخی از آن ها گران و برخی ارزان هستندو مناطق گران مانند محله های سرتخت، است.خر،

بعد از ورود آریایی ها مهم ترین قوم در بین آن ها ماده ها و پارس ها بودند که بعد از تلفیقی که بین آن ها صورت گرفت ماده با بومیانی که قبل از آن در این سرزمین زندگی می کردند این منطقه را بخش بندی کردند در این تقسیم بندی ماده ها به رماد رازی یا راگا ، راگس که در جنوب تهران بود قرار گرفت.

در کوه سرسره که چشمه علی از پای آن جاری می‌شود نیز نقوش برجسته و کتیبه‌های شکار شیر فتحعلی شاه قاجار دیده می‌شد که سال‌ها پیش به علت است.خراج سنگ معدن، توسط کارخانه سیمان ری تخریب شد. این نقوش در ابتدا متعلق به تصویر پادشاهان ساسانی بوده است. که بعدها به دستور فتحعلی شاه محو و تصویر خودش جایگزین آن شد.


توجه به این نکته ضروری است. که افراد در حال تردد روی راه پله ممکن است. بارها با دیوار راه پله تماس برقرار کنند در نتیجه این بخش بسیار آلودگی پذیرو لکه پذیر است.. با شیوع بیماری کرونا و ماندگاری این ویروس منحوس بر روی هر سطحی لازم است. که شما سطوحی که افراد ناشناس به آنها دست زده اند را هرازگاهی ضدعفونی نمایید.  پس چه به لحاظ زیبایی و چه به لحاظ بهداشتی لازم است. دیواره راه پله با متریالی پوشش داده شود که به آسانی قابل شستشو و ضدعفونی باشد که گچ و سیمان از این قاعده مستثنی هستند زیرا شستشوی مداوم می‌تواند باعث تخریب آنها گردد.

یکی از فضاهای محدود در ساختمان‌های جدید راه پله‌ها هستند که امروزه به دلیل است.فاده از آسانسور در ساختمان‌های پرطبقه دیگر توجه چندانی به اندازه راه پله‌ها نمی شود و به همین دلیل بعضا کوچک و دلگیر هستند. در نتیجه در انتخاب کاشی و سرامیک آن باید چند نکته را رعایت کرد تا این فضا لباز و قابل تحمل شود.

سنگ بغل پله معمولاً پیش از نصب پله اجرا می‌شود. برای این کار سنگ باید به صورت طولی و موازی رمپ راه پله اجرا شود. برای اینکه زیر سنگ بغل پله تراز و آماده شود مقداری ماسه در مسیری که باید سنگ گذاشته شود ریخته شده و با ضربه فشرده می‌شود. سپس سنگ بغل پله را روی ماسه‌ها گذاشته، زاویه آن را با شمشیری متناسب کرده و محل‌های ابتدا و انتها رمپ که وارد پاگرد می‌شود را برش می‌زنند. سپس سنگ بغل پله در قسمت پاگرد نیز به همین طریق جای گذاری می‌شود. 



( فروش ) های دیگر