مشاوره و اجرا سرامیک راه پله در شهر ری

Ceramic staircase-1
Ceramic staircase-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

این شرایط آب و هوایی موجب شده تا شهر ری از پوشش جنگلی طبیعی برخوردار نباشد اما در عین حال جنگل‌های دست کاشت آن در حدود هکتار وسعت دارد و با وجود مراتع نسبتا غنی، رتبه چهارم را در میان دوازده شهرستان است.ان تهران، بعد از فیروزکوه، ساوجبلاغ و دماوند، به خود اختصاص داده است.. در شهر ری گیاهان دارویی بسیاری مانند گل گاو زبان، خاکشیر، کرچک، کاسنی و پونه یافت می‌شود.

شهر ری که از شمال به تهران، از جنوب به قم، از شرق به پاکدشت و ورامین و از غرب به رباط کریم و اسلامشهر و زرندیه محدود می‌شود، از سطح دریا در حدود متر ارتفاع دارد و فاصله آن تا مرکز تهران کیلومتر برآورد شده است.. براساس تقسیمات کشوری، این شهر دارای سه بخش اصلی فشاپویه، کهریزک و مرکزی است. و علاوه بر این، دهستان و روستا نیز در محدوده شهر ری قرار می‌گیرند. در این مقاله از


با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن انواع ابزار و متریال‌های جدید برای نصب کاشی و سرامیک برخی از افراد سرامیک کاری‌های کوچک را در منزل خودشان انجام می‌دهند اما لازم است. تاکید کنیم که سرامیک کاری راه پله  یک کار کاملا حرفه ای و تخصصی است. و لازم است. برای انجام آن از یک متخصص کمک بگیرید. حتی اگر تجربه اولیه ای در سرامیک کاری دارید در سرامیک کاری راه پله به دلیل زاویه بندی و شیبی که دیوار راه پله ایجاد می‌کند بهتر است. به سراغ یک کاشیکار و نصاب حرفه ای کاشی و سرامیک بروید تا نتیجه دلخواه را به دست آورید.

با اینکه ممکن است. در ساختمان شما افراد کمتر از راه پله است.فاده کنند اما این به آن معنا نیست که شما می‌توانید از کنار دیواره ره پله به آسانی بگذرید و توجهی به پوشش آن نکنید. همانگونه که گفتیم با شیوع کرونا در شیوه زندگی افراد تغییراتی ایجاد گردیده است. که یکی از مهمترین آنها کاهش  است.فاده از فضاهای بسته ای مانند آسانسور در زمان ازدحام جمعیت است. در نتیجه افراد ترجیح می‌دهند از راه پله است.فاده نمایند و این تبدیل به یک عادت نهایدنه شده است.. است.فاده از رنگ‌ها و طرح‌های جذاب در دیوار راه پله‌ها می‌تواند به افراد روحیه بدهد و حتی به آنها کمک کند که راه پله را به جای آسانسور برای تردد در طبقات کمتر است.فاده نمایند.

سنگ بغل پله معمولاً پیش از نصب پله اجرا می‌شود. برای این کار سنگ باید به صورت طولی و موازی رمپ راه پله اجرا شود. برای اینکه زیر سنگ بغل پله تراز و آماده شود مقداری ماسه در مسیری که باید سنگ گذاشته شود ریخته شده و با ضربه فشرده می‌شود. سپس سنگ بغل پله را روی ماسه‌ها گذاشته، زاویه آن را با شمشیری متناسب کرده و محل‌های ابتدا و انتها رمپ که وارد پاگرد می‌شود را برش می‌زنند. سپس سنگ بغل پله در قسمت پاگرد نیز به همین طریق جای گذاری می‌شود. 



( مشاوره و اجرا ) های دیگر