تولید و ساخت سرامیک راه پله در چهاردانگه

Ceramic staircase-1
Ceramic staircase-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


چهاردانگه شهری با حدود ۵ هزار نفر جمعیت در جنوب غربی شهر تهران بزرگراه آیت الله سعیدی واقع شده است..این شهر دارای قدمت بالایی بوده و خود شامل دو شهرک صنعتی برگ می باشد. وجود این دو شهرک صنعتی در جوار شهر چهاردانگه موجب شده که این شهر از نظر تولیدی یکی از قطب های است.ان تهران به شمار آید. وجود شرکت های بزرگی از جمله؛ ایران خودرو دیزل، سدید، کیان تایر، لوله سازی، سینجرگاز،یاران و &#; خود مؤید این موضوع می باشد.

همان طور که عنوان شد، چهاردانگه تهران یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود. به همین خاطر افراد زیادی برای خرید یا سفارش محصولات به این شهر مراجعه می کنند. همین عامل باعث شده که شهر رونق فراوانی گرفته و صنایع و فروشندگان زیادی برای تولید و عرضه محصولات خود به این شهر مراجعه کنند.

چهاردانگه را به بازار مبلمان می شناسند اما حقیقت چیز دیگری است.. اگر به این بازار مراجعه کنید، متوجه خواهید شد که جدای از مبلمان، صنایع چوب و کابینت سازی نیز در این شهرک رونق فراوانی دارد. در واقع یکی از بزرگترین نمایشگاه های فروش کابینت نیز به شمار می رود.


هزینه سرامیک کاری دیواره راه پله متشکل از دو بخش است. هزینه نصاب و هزینه خرید متریال‌های اولیه مانند کاشی و سرامیک و چسب کاشی و ...لازم به ذکر است.  بیشتر این هزینه مربوط به نوع کاشی و سرامیک و ابعادی است که برای انجام سرامیک کاری انتخاب می‌کنید. قیمت سرامیک در بازار وابسته به صنعت ساختمان است. و در حال حاضر نمی توان یک قیمت قطعی برای هر متر کاشی و سرامیک اعلام نمود کما اینکه انواع طرح و کیفیت وجود دارد که باعث اختلاف قیمت بسیاری می‌تواند شود. در نتیجه شما لازم است. قبل از خرید از دستمزد کاشیکار اطلاع حاصل کنید و آنگاه متناسب با بودجه خود به دنیال خرید کاشی و سرامیک باشید.

در نتیجه لازم است. در راه پله از متریال هایی همچون سنگ‌های ساختمانی و سرامیک است.فاده شود. از آنجایی که تنوع طرح و رنگ سرامیک و علاوه بر آن تنوع نوع بسیاری در سرامیک وجود دارد ما به شما توصیه می‌کنیم برای پوشش دیواره راه پله از سرامیک است.فاده نمایید.

برای نصب سنگ بغل پله لازم است. که فاصله آن با دیوار به گونه ای باشد که فضای کافی برای ریختن ملات در پشت آن داشته باشید. این فاصله باید کم باشد چیزی کمتر از  تا سانتی متر است.. به طور کل برای اتصال سرامیک و سنگ بغل پله به دیوار از ملات ماسه سیمان با چسب کاشی و سرامیک استفاده می‌شود. است.فاده از چسب کاشی راحتر از روش سنتی است.. در روش سنتی یعنی است.فاده از ملات سیمان و ماسه سرامیک ها را با کمک گچ یا گل در کنار دیوار در فاصله تقریبی تا سانتی متری می چسبانند و آنگاه در پشت آنها ملات را می ریزند. اگر از سنگ است.فاده می کنید لازم است. به جای گل از گچ است.فاده نمایید یا مانند برخی از بناها از میلگردهای خم شده است.فاده نمایید. این میلگردها را به دیوار متصل کرده و با اتصال به سنگ مانع حرکت آن می‌شوند.



( تولید و ساخت ) های دیگر