فروش سرامیک نمای خارجی در بومهن

Exterior ceramic-1
Exterior ceramic-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.

یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.

درون صحن برجی هشت ضلعی قرار دارد که مدفن امامزاده سلطان مطهر است. و روی قبر ایشان ضریحی به همین شکل قرار گرفته. در تمام زاویه‌های این برج می‌توان قاب‌هایی از جنس گچ، نورگیر و رنگ‌آمیزی آبی را مشاهد کرد که با دیدن این معماری، زیبایی خاصی را تجربه می‌کنید. در قسمت بیرونی بیشتر از همه چیز، آجرچینی ساده برج به چشم می‌خورد که در عین سادگی، زیبایی خاصی دارد. همچنین گنبد هشت ضعلی بنا که از نوع رک هشت ترک دو پوشه می‌باشد، بسیار قابل توجه و جذاب است..


سرامیک در دسته مستحکم ترین متریال ساختمانی است. که برای قسمت های مختلف از جمله نمای ساختمان کاربرد دارد. نمای به دلیل مواجه شدن با آن در ابتدای ورود به ساختمان از اهمیت بالایی برخوردار است. و می تواند دید اولیه نسبت به ساختمان را در ذهن افراد ایجاد نماید. به طوری که اگر در داخل ساختمان از گرانترین متریال است.فاده شده باشد اما نمای کلی آن بسیار ساده باشد، نمی تواند به حد کافی بر بیننده تاثیر بگذارد. در این صفحه از سایت کاشیران می توانید نمونه کار شده سرامیک نمای بیرونی ساختمان را مشاهده نمایید.

هم‌چنین برای حفاظت از بدنه اصلی باید تمام فرایند‌ها به صورت کامل انجام شوند؛ از زیر‌سازی گرفته تا بندکشی که همه این موارد نقش بسیار مهمی را در نتیجه نهایی کار دارند. برای این کار چه از روش‌ها و ملات‌های سنتی یا ملات‌های جدید‌تر مانند

اما به صورت کلی می‌توان گفت که سرامیک از مصالح بسیار باکیفیت و کاربردی در صنعت ساختمان‌سازی است. و از بسیاری جهات مزایای بسیار زیادی دارد و می‌تواند گزینه‌ای عالی باشد. ولی همان‌طور که گفته شد، این تعریف کلی است. و نمی‌توان کاملاً به آن است.ناد کرد. به‌همین‌خاطر در ادامه توجه شما را به



( فروش ) های دیگر