مشاوره و اجرا سرامیک نمای خارجی در پردیس

Exterior ceramic-1
Exterior ceramic-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


همین موضوع سبب شده که تا به امروز سطح کیفی سکونت در اونها به حد ایده‌آلی برسه. چرا که علاوه بر وجود انواع امکانات، فاز‌های ، و در بهترین موقعیت جغرافیایی و آب وهوایی شهر پردیس تهران هم هستن که در بین اونها، فاز هم لقب بهترین‌ رو به خودش اختصاص داده. 

«محسن منصوری» است.اندار سابق تهران و معاون فعلی اجرایی رئیس جمهور در خصوص مترو پردیس می‌گوید: پروژه مترو سنگین نزدیک به هزار میلیارد تومان اعتبار لازم دارد، هنوز این پروژه را آغاز نکرده ایم و تاکید داریم، که ابتدا پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل کنیم، اگر برای پردیس سرمایه گذار بیاید، کار شروع می‌شود، اما با اعتبارات دولتی فعلاً توان آغاز مترو پردیس را نداریم.

«بنابر این گزارش، شورای عالی شهرسازی ایران در جلسهٔ امروزِ خود پیرو جلسات قبلی در تاریخ‌های // و // و // موضوع احداث مجموعهٔ مسکونی در اراضی موسوم به واقع در جنوب‌شرق شهر جدید پردیس را پیرو صورت‌جلسهٔ مورَّخ /۵/۵ مورد بررسی قرار داد و ضمن تأیید نظرات کمیتهٔ فنی، به چهار دلیل ازجمله مغایرت با مصوبات طرح مجموعهٔ شهریِ تهران، مصوب شورای عالی شهرسازی و هیئت وزیران، احداث مجموعهٔ مذکور را فاقد جنبه‌های فنی و قانونی تشخیص داد و با آن مخالفت کرد. دیگر دلایل مخالف با این طرح، قرارگیری در


نما یکی از مهمترین بخش‌های هر ساختمانی به شمار می‌رود و به تبع همین موضوع، محصولات بسیار متنوع و مختلفی برای ساخت یک نمای زیبا و هم‌چنین مقاوم مورد است.فاده قرار می‌گیرند. نما آخرین مرحله از ساخت و ساز و شاید یکی از مهمترین‌ مراحل باشد؛ چرا که یک ساختمان بسیار مستحکم و است.اندارد با یک نمای بد، بسیار زننده خواهد بود.

سرامیک یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی است. که برای مکان های مختلف است.فاده می شود. سرامیک ها هم در نمای بیرونی ساختمان و هم در نمای داخلی ساختمان مورد است.فاده قرار می گیرد. یکی دیگر از قابلیت های سرامیک برای کفپوش کردن کف ساختمان است.. کلمه سرامیک از کلمه ای یونانی به نام keramos مشتق شده است. که به معنی سفالينه يا شیء پخته شده است..

هم‌چنین برای حفاظت از بدنه اصلی باید تمام فرایند‌ها به صورت کامل انجام شوند؛ از زیر‌سازی گرفته تا بندکشی که همه این موارد نقش بسیار مهمی را در نتیجه نهایی کار دارند. برای این کار چه از روش‌ها و ملات‌های سنتی یا ملات‌های جدید‌تر مانند



( مشاوره و اجرا ) های دیگر