فروش سرو موتور در بومهن

engine servo-1
engine servo-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.

یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.

از جاذبه‌های نزدیک به شهر رودهن، امامزاده سلطان مطهر است. که در مسیر جاده هراز و در فاصله ۵ کیلومتری شهر بومهن قرار گرفته است.. معماری بنای امامزاده مطهر دارای نقشه هشت ضلعی بوده و بنابر بر روایات، متعلق یکی از نوادگان امام صادق (ع) است.. در محوطه این بنا قبرهایی متعلق به دوران صفویه وجود دارد که متاسفانه تعدادی از آنها از بین رفته است..


برای انتخاب گیربکس خورشیدی متناسب با سروو موتور باید سایز فلنج گیربکس با موتور یکسان باشد و همچنین قطر شفت موتور با قطر داخلی ورودی گیربکس یک اندازه باشد تا با یکدیگر کوپل شوند. نکته حائز اهمیت در این رابطه توجه به نسبت تبدیل گیربکس است. که با در نظر گرفتن میزان گشتاور و همچنین سرعت خروجی باید انتخاب شود.

سلام آیا میتوان از سرو موتور سرعتهای مختلف گرفت بدون اینکه قدرت خروجی موتور کاهش یابد. من سازنده میکسرهایی هستم که توسط گریبکس دارای سه سرعت خروجی است. میخواهم بدانم آیا میتوان گریبکس دور متغیر را حذف کرد و از این نوع موتور است.فاده کرد؟

سرو موتور ها در انواع گیربکس دار و بدون گیر بکس وجود دارند و در اندازه های خیلی کوچک تا اندازه های بزرگ تولید می شوند که اندازه های کوچک در پروژه های رباتیک و تجهیزات مکاترونیکی است.فاده شده و اندازه های بزرگ هم در ساخت تجهیزات صنعتی مانند دستگاه های CNC است.فاده می شود.



( فروش ) های دیگر