فروش سری گرمکن در شرق تهران

Heater series-1
Heater series-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بسیاری از تهرانی ها بر این باور هستند سکونت مدرن در شرق تهران به سال و زبانی که ارباب هرمز تهرانپارس را خریداری کرد باز می گردد. با این وجود تحقیقات صورت گرفته در عرصه شهرنشینی تهران نشان می دهد اولین نشانه از شهرنشینی مدرن در شرق تهران به زمان ناصرالدین شاه قاجار باز می‌گردد. در دوران پادشاهی قاجاریه بخش عمده‌ای از شرق تهران به کشاورزی و باغداری اختصاص داشت که در آن خانه های ویلایی برای گذراندن آخر هفته و تعطیلات احداث شده بودند.

همچنین این منطقه یکی از خوش آب و هوا ترین و سرسبز ترین مناطق تهران می باشد که در واقع دسترسی بسیار ساده ای به جاذبه های گردشگری موجود در شرق تهران را نیز به افراد می دهد. نکته جالبی که در خصوص منطقه شهر تهران وجود دارد این است. که بخشی از آن بر محدوده رشته کوه البرز قرار دارد و به واسطه همین مساله، دارای بهترین آب و هوا در پایتخت و به ویژه درسایر محله های شرق تهران می باشد.

یکی دیگر از محله های شرق تهران که بیشتر به دلیل خوشگذرانی و تسهیل رفت و آمد رجال سیاسی دوران قاجار به شکل امروزی در آمده است.. خیابان پیروزی که پیش از این به آن خیابان دوشان تپه یا فرح آباد نیز گفته می شد در زمان ناصرالدین شاه و به منظور ایجاد دسترسی به شکارگاه و کاخ دوشان تپه راه اندازی شد. این محله که از اصلی ترین شاه راه های شرق تهران به حساب می آید نقش بسیار مهمی در انقلاب اسلامی بازی کرد، میدان ژاله آن که امروزه از آن به عنوان میدان شهدا یاد می‌شود به عنوان سمبل انقلاب اسلامی به حساب می آید.


یکی از صنایع مهم و فعال در کشور که با محصولاتی همچون فلزات مختلف سروکار دارد، صنعت جوشکاری است. که نه تنها نیاز به مهارت و تخصص کارکنان برای انجام هرچه بهتر فعالیت های جوشکاری خواهد داشت، بلکه نیازمند ابزارها و تجهیزات مخصوص این کار نیز می باشد، برای مثال می توان ابزاری همچون سرپیک گرمکن هوا گاز را نام برد که از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد.توسط سرپیک گرمکن، عملیات جوشکاری به بهترین نحو صورت گرفته و در نتیجه اختلالی در کار برای جوشکاران به وجود نخواهد آمد، اگر بخواهیم توضیحات بیشتری را راجع به این محصول ارائه دهیم، می توان گفت سرپیک گرمکن هوا گاز منجر به فرم دهی به فلزات شده و حتی از عهده فرم دادن به فلزاتی که درجه سختی خیلی بالایی دارند، به خوبی بر خواهد آمد.به عنوان مثال یکی از محصولاتی که توسط سرپیک گرمکن، فرم و شکل مناسب خود را پیدا خواهد کرد، تیرآهن سایز است. که از سختی و ضخامت زیاد برخوردار می باشد و با است.فاده از سرپیک فوق می توان هر نوع شکلی را روی آن اعمال کرد.

سرپیک گرمکن هوا گاز یکی از ابزارهای مهم و کاربردی در صنعت جوشکاری است. که کار گرمادهی به فلزات را انجام داده و البته از قابلیت های خوب دیگر همچون فرم دهی  و ذوب فلزات نیز برخوردار می باشد، یعنی توسط این ابزار می توان هر فرم دلخواهی را به فلزات بخشید.

در پاسخ به این سوال باید گفت نام دیگر این محصول، سرپیک گرمکن دوشی می باشد، اگر بخواهیم علت آن را ذکر کنیم، می توان عنوان داشت این محصول مجهز به نازل هایی است. که به شکل دوش ظاهر شده اند، بنابراین دلیلی که باعث شده تا این محصول، چنین نامی را پیدا کند، همین موضوع می باشد.



( فروش ) های دیگر