فروش سقف کاذب در بومهن

False Ceiling-1
False Ceiling-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.

وهمچنین این دوشهرمتاثرازشهرتهران بوده وجمعیت آن روبه افزایش است. واگربخواهیم خیلی دقیق تروطبق مطالعات انجام شده بررسی کنیم ، شهربومهن حدود درصد مهاجرپذیرترازرودهن است. زیرا هزینه های بالای زندگی ومسکن درتهران منجرشده تا افراد به شهرهای مجاورتهران مهاجرت کنند.

برای رسیدن به شهر بومهن میتوان از چهار راه تهران پارس با تاکسی های خطی و یا ون، خود را به آنجا رسانید. برای رفتن به بومهن با اتومبیل شخصی میتوان از جاده قدیم هراز و یا از آزاد راه تهران پردیس خود را به آنجا رسانید. فاصله زمانی رفت و آمد به بومهن بطور متوسط (و نه در روزهای ترافیک) حدود تا دقیقه است..


گروه تولیدی آراد پنل  فعالیت خود را در تولید دیوارپوش PVC و تولید سازه سقف کاذب ، از سال شروع کرده و یکی از بزرگترین طراحان پارتیشن، کفپوش، دیوارپوش و سقف کاذب است. که با موفقیت در این حوزه فعالیت نموده و در خصوص ایجاد سبک های جدید در نماهای دکوراسیون، به عنوان یک شرکت پیشرو مطرح بوده است.. این شرکت اکنون، در لیست بهترین شرکت های تولید کننده سقف کاذب و دیوارپوش قرار دارد و سهم بالایی از فروش منطقه و کشور را از آن خود کرده است..

سقف‌های کاذب معمولاً از پانل‌های فولادی ساخته می‌شوند که از قاب‌بندی سقف‌ها آویزان می‌شوند. از آنجایی که بین سقف و کف آپارتمان ها با یکدیگر شکاف وجود دارد، صدا به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. زیرا نیاز به عبور از شکاف در سقف دارد. برخی از سقف‌های کاذب از عایق های صوتی ساخته شده‌اند که با جذب صداهایی که از آنها عبور می‌کنند، انتقال صدا را بیشتر محدود می‌کنند.

گروه صنعتی لابل وارد کننده، تولید کننده و تامین کننده متریال مورد نیاز نصب سقف کشسان از سراسر ایران نماینده فعال می پذیرد. با اخد نمایندگی گروه صنعتی لابل به کسب و کار خود اعتبار ببخشید و از مزایای ویژه آن بهره مند شوید. مزایایی چون شروع کسب و کاری پرسود، با سرمایه اولیه کم، و امکان تامین تمام متریال مورد نیاز در کمترین زمان. نمایندگان لابل می توانند از اعتبار برند اروپایی لابل بهره مند شوند. آن ها همچنین می توانند از دوره های رایگان آموزش و مشاوره ویژه نمایندگان است.فاده کرده و تمامی گواهینامه های مورد نیاز را از گروه صنعتی لابل دریافت کنند.



( فروش ) های دیگر