مشاوره و اجرا سقف کاذب در بومهن

False Ceiling-1
False Ceiling-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.

این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.

از آن‌جایی که بومهن در منطقه‌ای کوهپایه‌ای قرار گرفته، در فصل‌های بهار و تابستان هوای بسیار مطبوعی دارد. از همین رو می‌توانید به گردش در تمامی روستاهای اطراف این منطقه بپردازید و از تک تک لحظات سفرتان لذت ببرید. فصل زمستان دمای هوای در بومهن کاهش پیدا می‌کند و بارش برف، مسیر جاده را لغزنده می‌کند. به همین دلیل ممکن است. عده‌ای ترجیح به سفر نکردن در چنین مسیری دهند. البته اگر علاقه به برف و مواجهه با چالش‌ها دارید، باز هم می‌توانید به این منطقه سفر کنید و حتی در ادامه مقصد‌های چون پیست آبعلی را هم در برنامه بگذارید.


نصب کناف در چند مرحله انجام می پذیرد ، زیرسازی ، برش و اندازه کردن پنل ها در سقف ، جاگذاری ، بتونه کاری و خشک شدن آن و رنگ آمیزی ، این پروسه بسیار طولانی می شود و جابجا کردن و نصب و خشک شدن و باقی موارد کناف کاری را کاری پر دردسر می کند.

سقف‌های کاذب معمولاً از پانل‌های فولادی ساخته می‌شوند که از قاب‌بندی سقف‌ها آویزان می‌شوند. از آنجایی که بین سقف و کف آپارتمان ها با یکدیگر شکاف وجود دارد، صدا به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. زیرا نیاز به عبور از شکاف در سقف دارد. برخی از سقف‌های کاذب از عایق های صوتی ساخته شده‌اند که با جذب صداهایی که از آنها عبور می‌کنند، انتقال صدا را بیشتر محدود می‌کنند.

گروه صنعتی لابل در راستای برآورده کردن نیاز بازار پر رونق سقف کشسان اقدام به تولید تجهیزات مورد نیاز برای نصب سقف کشسان کرده است.. نظر به خوشنامی گروه صنعتی لابل در بین همکاران و مشتریان عزیز، تجهیزات عرضه شده توسط این گروه صنعتی نیز با است.قبال همکاران و عزیزان فعال در حوزه نصب سقف کشسان قرار گرفته است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر