فروش سقف کاذب در شرق تهران

False Ceiling-1
False Ceiling-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهریور و مهر را می‌توان ماه‌های رونق خرید و فروش خانه دانست. از سال‌های قدیم در شهر تهران شاهد افزایش خرید و فروش در پایان تابستان و آغاز پاییز بوده‌ایم. هر چند در سال‌های اخیر میزان خرید و فروش منازل مسکونی در این ایام نسبت به گذشته کاهش یافته است. اما هنوز هم بیشترین تعداد نقل و انتقال مسکن در دو ماه شهریور و ماه مهر ثبت می‌شود.

عشرت آباد یکی از محله هایی می باشد که امروزه جایگاه ویژه‌ای در میان تهرانی ها دارد و بسیاری آن را به عنوان میراث مصدق یاد می کنند. این این محله به عنوان میزبان ادیان مختلف یاد می شده و در طول تاریخ کلیمی ها در کنار مسلمانان و مسیحیان در این محل سکونت داشته اند. امروزه دیگر اسم عشرت آباد از میان رفته و آن را به عنوان خواجه نصیر می شناسیم.

اصلی ترین خیابان و محله شرق تهران بدون شک تهرانپارس می باشد که ساخت و ساز در آن از سال و پس از آن که ارباب هرمز این محله را خریداری کرد آغاز شده است.. تهرانپارس دارای چهار فلکه اصلی می باشد که هر یک از این فلکه ها با است.فاده از بلوار آرش به یکدیگر متصل می شوند. امروزه به دلیل مصوبه های مختلف توسعه شهرسازی این فلکه به صورت کلی تغییر ماهیت داده اند و ساختار این محله تغییر یافته است..


گروه تولیدی آراد پنل  فعالیت خود را در تولید دیوارپوش PVC و تولید سازه سقف کاذب ، از سال شروع کرده و یکی از بزرگترین طراحان پارتیشن، کفپوش، دیوارپوش و سقف کاذب است. که با موفقیت در این حوزه فعالیت نموده و در خصوص ایجاد سبک های جدید در نماهای دکوراسیون، به عنوان یک شرکت پیشرو مطرح بوده است.. این شرکت اکنون، در لیست بهترین شرکت های تولید کننده سقف کاذب و دیوارپوش قرار دارد و سهم بالایی از فروش منطقه و کشور را از آن خود کرده است..

این در حالی است. که برای است.فاده از دیوارپوش ها نیز شرایط عایق بودن مطرح است.. از سویی دیگر، آنها از جنس های متفاوتی همچون ام دی اف، اچ پی ال بوده و یا تولید دیوارپوش PVC صورت می گیرد و در پانل های طولی در دیوار به یکدیگر، متصل خواهند شد. در اینجا لیست بهترین شرکت های تولید کننده سقف کاذب و دیوارپوش را آورده ایم.

هر دو را یک به یک خدمت شما شرح میدهیم و به شرح کاملی از آن می پردازیم در بخشی که مربوط ب ه پانل است. در مورد ویژگی آن شرح میدهیم در مورد بخشی که تایل * است. در مورد این متریال تعریف خواهیم کرد. هر کدام را به تفسیر توضیح میدهیم و قطعا هر دو هم به روش های خاصی نصب میشود.ک یکی را توسط سازه های سپری باید در ابتدا سازه کشی کنید اما در مورد اون یکی باید از طریق چند شاخه یو سی شش یا اف چهل و هفت می توانیم از آن بهره بگیریم. شرح دادن نوع نصب هم انجام میدهیم تا دوستانی که در بخش های صنعتی خودشان دستی بر اتش نصب هم دارند و نیازی به اجرا کردن تکنسین ها ندارند خودشان نصب کنند و از وجود یک سقف کاذب بسیار زیبا همراه با نورپردازی بهره مند شوند. اما در نهایت به شما توضیح میدهیم که علت اینکه از نصابهای اذران دکور بهره مند شوید چیست. این که در طول سال حداقل ما سقف های متعددی در سوله های اجرا میکنیم شاید بالغ  بر بیست پروژه ای در طول سال با متراژ های وسیع می بندیم و تحویل میدهیم خود گواه بر فنی بودن تیم متخصصی



( فروش ) های دیگر