فروش سقف کاذب در شهر ری

False Ceiling-1
False Ceiling-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


کوچه حنظله، دینار، شهید محمدرضا عربخواری. امام خمینی. باصری. جاده ورامین. ساسان، الموالی، صوفی، در بازار روده (حسن صباح در آنجا خانه داشت)، خیابان سرکه در قرن دوّم و سوّم هجری شهرت و عظمتی داشت، خیابان ساربان (یا ساربانان) و علاوه بر اینها خود بازارها در حکم شوارع بودند.

بازار باب‌الجبل، باب سین، باب هشام، بلیان، چهارسوق یا چهار بازار، بازار دهک نو، بازار روده، که این بازار از همه بازارها معمورتر و آبادتر بوده‌است. بازار ساربانان، بازار نرمه یا رسته نرمه، که منسوب به دیه نارمک است. و بازار نصرآباد بازارها گویا بیشتر مکشوف و بدون سقف بوده‌است.

طبق گزارش اداره‌ی آمار تعداد ساکنان شهرری در سال ، چیزی در حدود هزار نفر به ثبت رسیده است.. این جمعیت نشان از جذابیت منطقه برای طرافدارانش دارد. نکته اساسی جهت رفاه ساکنان این منطقه، توجه همزمان به ابعاد مختلف زندگی شهری و رشد تعاملات اجتماعی افراد است.. توجه به نیاز شهروندان با هدف تاثیر بر کیفیت زندگی آنها، به مسئولان این منطقه کمک خواهد کرد تا آینده روشنی را برای منطقه تهران رقم بزنند.


شرکت پارسیا گستر اسپادانا ، با بهره مندی از فناوری های روز دنیا و مواد اولیه با کیفیت بالا، توانسته است. تنوع بالایی از محصولات را با قیمت مناسب ارائه کرده و با انواع دیگر محصولات هم رده خود، به خوبی رقابت نماید. این شرکت که در لیست بهترین شرکت های تولید کننده سقف کاذب و دیوارپوش قرار دارد، امروزه موفق شده است. تا سهم قابل توجهی را از بازارهای داخلی و خارجی را کسب نماید. این شرکت، امروزه، نامی آشنا در تولید دیوارپوش PVC و تولید سازه سقف کاذب است..

از دیگر شرکت های معتبر و نام آشنا در این حوزه، شرکت سایه بان سازان شکوه پردیس قم است. که توانسته است. تولیدات خود را ارتقاء داده و با محصولات مشابه خارجی، رقابت نماید. این شرکت در لیست بهترین شرکت های تولید کننده سقف کاذب و دیوارپوش است. و خدمات ممتازی را در جهت تولید دیوارپوش PVC و تولید سازه سقف کاذب در طراحی دکوراسیون داخلی ارائه نموده است..

شرکت ابنیه مقاوم آریا، با است.فاده از فناوری سوئیسی، توانسته است. بر تولید دیوارپوش PVC و تولید سازه سقف کاذب ، قدم های شایسته ای را برداشته و پانل های سبک را برای دیوارهای غیر باربر ، با است.فاده از فناوری پیشرفته جهانی و ماشین آلات مجهز، تولید نموده و به عنوان برندی نام آشنا، در بازارهای داخلی و خارجی مطرح گردد.



( فروش ) های دیگر