مشاوره و اجرا سقف کاذب در شهر ری

False Ceiling-1
False Ceiling-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

هدف اصلی کارناوال این است. که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

برای بررسی بافت شهر ری توجه به طرح جامع سال تهران (مصوب ) خالی از لطف نیست. در این طرح به ابعاد تاریخی و آئینی شهر ری توجه ویژه‌ای شده است.. در چشم انداز توسعه شهر ری تهران، با هدف تجدید هویت این منطقه خاص، ویژگی های بارز تاریخی، فرهنگی،اجتماعی و مذهبی مورد تاکید قرار گرفت.


گروه صنعتی لابل در راستای برآورده کردن نیاز بازار پر رونق سقف کشسان اقدام به تولید تجهیزات مورد نیاز برای نصب سقف کشسان کرده است.. نظر به خوشنامی گروه صنعتی لابل در بین همکاران و مشتریان عزیز، تجهیزات عرضه شده توسط این گروه صنعتی نیز با است.قبال همکاران و عزیزان فعال در حوزه نصب سقف کشسان قرار گرفته است..

شرکت آذران پلاست رسا، از مجموعه های موفق در لیست بهترین شرکت های تولید کننده سقف کاذب و دیوارپوش است. که سابقه ای ساله در طراحی و اجرای انواع دیوارپوش و سقف کاذب در فضاهای مختلف، تجاری، اداری و مسکونی داشته و توانسته است. رزومه ای ممتاز از فعالیت های خود در تولید دیوارپوش PVC و تولید سازه سقف کاذب ایجاد نماید.

اما یک مشکل بزرگ در تایل ها و موجب شد تا این سقف ها نیز خیلی زود جای خود را به سقف های جدیدتری بدهند مشکل شبکه بندی و قطعات تایل که باعث شد یک تصویر یکپارچه نداشته باشیم و نورپردازی یک دست نداشته باشیم چرا که شبکه بندی ها نیز سایه داشتند. البته معایب دیگری نیز این سقف ها داشتند که مهمترین آنها این بود که نسبت به ضربه اصلا مقاوم نبودند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر