فروش سقف کاذب در پردیس

False Ceiling-1
False Ceiling-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


من نزدیک به سه سال هست که منزلم رو در خیابان نیروی هوایی تهران فروختم و یه آپارتمان خوب در فاز پردیس خریدم محل کارم تهرانه و هر روز میرم و برمیگردم از هواش و خلوتیش راضیم و از امکاناتش که روز بروز بهتر میشه و از مردمان خوبش اگر قصد خرید دارید عجله کنید چون من فکر میکنم تا چند وقته دیگه کسی نمیتونه دیگه به این راحتی خرید کنه

شهر پردیس با مساحتی حدود کیلومتر مربع، در ارتفاع تا از سطح دریا قرار گرفته است.. پردیس منطقه‌ای با بافت کوهستانیه و شیبی حدود درصد داره و برخی‌ از این بابت، نسبت به پردیس نارضایتی دارن. کوهستانی بودن این منطقه، آب و هوایی نسبتا سرد و کمکی خشک‌ رو به اون بخشیده. با این حال شهر پردیس، دارای مزیت‌های بسیاری هم هست که جمعیت حدود هزار نفر‌ رو به خودش جذب کرده و همچنان مشتاقان زیادی داره که خواهان سکونت در پردیس تهران هستن. بافت شهر پردیس شامل بخش‌های متفاوتی میشه که از مسکونی گرفته تا توریستی، تحقیقاتی، صنعتی و اداری‌ رو شامل میشه .

از جملۀ این مکان‌های گردشگری پیست آبعلی، دریاچه‌های تار و سدلار یا آبشار کمرد و... است. که هر کدوم از اونها از طبیعت بکری برخوردارن. از جاذبه‌های دیگه هم میشه به مکان‌های تاریخی و دیدنی در شهرستان دماوند اشاره کرد که به علت نزدیکی ساکنین شهر پردیس هم میتونن در اون به گذران اوقات فراغت خودشون بپردازن.


این در حالی است. که برای است.فاده از دیوارپوش ها نیز شرایط عایق بودن مطرح است.. از سویی دیگر، آنها از جنس های متفاوتی همچون ام دی اف، اچ پی ال بوده و یا تولید دیوارپوش PVC صورت می گیرد و در پانل های طولی در دیوار به یکدیگر، متصل خواهند شد. در اینجا لیست بهترین شرکت های تولید کننده سقف کاذب و دیوارپوش را آورده ایم.

شرکت نما پوشش شرق ، از دیگر شرکت های برجسته ای است. که در لیست بهترین شرکت های تولید کننده سقف کاذب و دیوارپوش قرار گرفته است. و مطابق با است.اندارد های جهانی و تهیه مصالح نوین و ممتاز، تولیدات خود را به بازارهای داخلی و خارجی راهی کرده است.. این شرکت با تمرکز بر ارائه محصولاتی ممتاز، اقدام به تایل های پیش ساخته و پنل های گچی نموده است. که آن را به یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان در این حوزه تبدیل نموده و اکنون نامی آشنا در منطقه و داخل کشور است..

مجموعه تولیدی دیوار پوشش سیمان پارت ، با برخورداری از ظرفیت بالای تولید و تجهیزات به روز و پیشرفته، توانسته است. به عنوان اولین تولید کننده ورق های سیمانی الیافی فعالیت خود را در کشور و در سطح جهانی گسترش داده و یکی از شرکت های موفق در تولید دیوارهای سبک منظور گردد که می تواند در کنار تولید دیوارپوش PVC و تولید سازه سقف کاذب ، تقاضای این بخش از صنعت ساختمان را به خوبی پوشش دهد.



( فروش ) های دیگر