تولید و ساخت سقف کشسان در شهر ری

stretch ceiling-1
stretch ceiling-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


آرساسیا، آرساکیا، ارشکیه، اروپس، اروپوس، اَلرّی، اورپا، اورپُس، ائوروپوس، بت رازیکایه، حضرت عبدالعظیم، دورا، رِ، راجیس، راجیش، راجیک، راز، رازی، رازوک، راژس، راک، راکس، راکیا، راگس، راگو، راگیا، راگا، راگیانا، رام اردشیر، رام پیروز (رام فیروز)، رائی، راورُپُس، رای، رغه، رک، رگ، رگس، رگه، ری ارشیر، ریشهر، شیخ‌البلاد، ماد پایین، ماد راجیانا، ماد رازی، ماد راگیان، ماد رگیانا، ماد سفیلا، محمدیه، مدی، ئوروپوس.

بعد از ورود آریایی ها مهم ترین قوم در بین آن ها ماده ها و پارس ها بودند که بعد از تلفیقی که بین آن ها صورت گرفت ماده با بومیانی که قبل از آن در این سرزمین زندگی می کردند این منطقه را بخش بندی کردند در این تقسیم بندی ماده ها به رماد رازی یا راگا ، راگس که در جنوب تهران بود قرار گرفت.

شهر ری در طول تاریخ نام‌‌های بسیاری را به خود گرفته است. که راکس، راگز، رغه، ارشکیه، ری شهر، ام البلاد و&#; از جمله این اسامی تاریخی هستند. بر طبق نوشته‌های موجود در اوستا، شهر ری را سیزدهمین شهری می‌دانند که در جهان ساخته شده است. و سکونت انسان‌ها در آن به حدود هشت هزار سال پیش از پیش از میلاد مسیح باز می‌گردد.


با سلام ظاهر زیبا با رنگهای متنوع دارد امکان شستشو با آب هست و طول عمر پنجاه سال عالیست فقط از قیمت آن مطلع شویم و برای است.فاده در سقف و بدنه واحدهای هفتاد متر به بالا روی سقف ودیوارهای گچی و کنیتکس و امکان لکه گیری یا تکرار روی بدنه در صورت زخمی شدن، منتظر پاسخشان هستم، با تشکر: نوری

منظور از قابلیت جابجایی این است. که اگر مجبور به اثاث کشی و تغییر مکان باشید، امکان این وجود دارد که پارچه و ریل را از سقف جدا کرده و به محل جدید ببرید. سپس می توانید دوباره آن را بر روی سقف محل جدید نصب کرده و همانند روز اول از آن بهره ببرید. نا گفته نماند که منظور از غیر قابل اشتعال بودن پارچه سقف کشسان این نیست که این پارچه کاملا در برابر آتش مقاوم است.، بلکه هنگام آتش سوزی این پارچه فقط جمع می شود و هرگز آتش نمی گیرد. این سقف چکه نمی کند و از گسترش آتش سوزی جلوگیری می نماید. برای نصب سقف کشسان از پروفیل های آلومینیومی یا پروفیل هایی از جنس PVC است.فاده می شود که دارای قابلیت انعطاف پذیری بوده و گزینه مناسبی برای ایجاد خم، اشکال گنبدی یا بسیاری از اشکال دیگر می باشند.

سقف کشسان یا سقف کششی نوعی سقف کاذب دکوراتیو محسوب می شود. سقف کشسان در حدود دو دهه است. که وارد ایران شده و در بدو ورود این نوع سقف کششی، به دلیل مزایای زیاد آن، مورد است.قبال طیف گسترده ای از مردم قرار گرفته است.. گروه صنعتی لابل مجری نصب سقف کشسان در مکان هایی چون سقف وزارت کشور، دکور برنامه محبوب ماه عسل، بیمارستان عرفان تهران، هتل ارم تهران و ... می باشد.



( تولید و ساخت ) های دیگر