فروش سمپاش بنزینی در بومهن

Gasoline sprayer-1
Gasoline sprayer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.

بومهن از توابع پردیس است. و این منطقه در ارتفاع بین تا متری از سطح دریا قرار دارد و در نتیجه آب و هوای بومهن از تهران بسیار خنک‌تر است.. به همین دلیل مسافران بومهن هوای بسیار مطبوعی را تجربه خواهند کرد و در فصل تابستان که بسیاری از نقاط ایران گرم و سوزان است.، ساکنان این نقطه از خنکای هوای لذت می‌برند. علاوه‌بر این، باید پاکیزگی هوای بومهن را در قیاس با شهر پرترافیک تهران یادآوری کرد که مزیت بزرگی برای ساکنان این منطقه ییلاقی است..

بومهن بخشی از شهرستان پردیسِ تهران است.. این شهرستان در شرق است.ان تهران واقع شده و دارای دهستان‌های مختلفی است.. به دلیل خنک بودن آب و هوای شهرستان بومهن، بسیاری از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که در هنگام گرما به این شهر سفری داشته باشند. در این مطلب برای علاقه‌مندان سفر، به معرفی بومهن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.


برای سرعت بخشیدن به سم پاشی، آسان تر شدن کار و افزایش راندمان از سمپاش پشتی موتوری است.فاده می شود. در این نوع سم پاش، موتور توان لازم برای تأمین فشار در مایع سم و پاشیدن آن را بر عهده دارد. موتور سمپاش های پشتی موتوری، ممکن است. دو زمانه و گاهاٌ چهار زمانه باشد. در موتور های دو زمانه، ترکیب روغن (روغن مخصوص موتور های دو زمانه) با بنزین، یک به بیست است.. سمپاش های پشتی چهار زمانه دود و بوی کمتری تولید کرده و به همین علت برای کاربر سردرد ایجاد نمی کند. نحوه کارکرد سمپاش پشتی موتوری به این صورت است. که سم از مخزن به وسیله پمپ مکیده شده و با فشار داخل شیلنگ جاری می شود. این سم پاش برای کار های غیر صنعتی و در مساحت های کوچک است.فاده می کنند. یک شیر فشار شکن در مسیر خروج مایع از پمپ تعبیه شده تا مازاد مایع پمپاژ شده یا همه آن در صورت خارج نشدن از افشانک، دوباره به مخزن بر گردد. به این ترتیب عمل هم زدن محلول در داخل مخزن نیز انجام می شود. سمپاش دستی لانسی برای سم پاشی درختان است.فاده می شود. قطر و زاویه پرتاب سم نیز قابل تغییر است.. طول پاشش توسط سمپاش های موتوری لانسی موتوری حدود متر و فشار تولیدی در حد اتمسفر است..

این سم پاش ها معمولا در فضاهای کوچک، گلخانه ها و باغچه های کوچک به کار می روند. سمپاش دستی برای مصارف خانگی کمتر از لیتر مورد است.فاده قرار می گیرد. این مدل سم پاش به دلیل ساختاری آسان و ابعاد مناسب، وزن کم دارای قدرت کمتری نسبت به سایر دستگاه های سم پاشی می باشد. بعد از سم پاشی با سم پاش کتابی لانسی، اندکی روغن داخل محفظه بالایی پمپ بریزید تا روانکاری قطعات انجام گیرد. سمپاش های دستی خود به دو مدل تلمبه ای، پشتی شارژی است.. از بهترین برند های ارائه دهنده سمپاش دستی می توانیم به سوماک، رونیکس، هیوندای، واستر، کنزانس، میتسوبیشی، اکتیو و غیره اشاره نماییم. لازم به ذکر است. که قیمت سمپاش دستی نسبت به سایر مدل های دیگر کمتر می باشد. 

معمولاً موتور پمپ های چینی نسبت به قیمتی که دارند از کارآیی لازم و مورد رضایت کاربران برخوردار هستند. البته موتور پمپ های ژاپنی و تایوانی چون در ساخت آن از متریال بهتری است.فاده شده است. قیمت بالاتر و در نتیجه کارایی بیشتری هم دارند.



( فروش ) های دیگر