فروش سندان در بومهن

Anvil-1
Anvil-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


درون صحن برجی هشت ضلعی قرار دارد که مدفن امامزاده سلطان مطهر است. و روی قبر ایشان ضریحی به همین شکل قرار گرفته. در تمام زاویه‌های این برج می‌توان قاب‌هایی از جنس گچ، نورگیر و رنگ‌آمیزی آبی را مشاهد کرد که با دیدن این معماری، زیبایی خاصی را تجربه می‌کنید. در قسمت بیرونی بیشتر از همه چیز، آجرچینی ساده برج به چشم می‌خورد که در عین سادگی، زیبایی خاصی دارد. همچنین گنبد هشت ضعلی بنا که از نوع رک هشت ترک دو پوشه می‌باشد، بسیار قابل توجه و جذاب است..

اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.

یکی از چیزهایی که ما از سفر می‌خواهیم یافتن حس و حالی خوش است.. اغلب به دنبال تجربه‌ای هستیم که تمام خستگی‌هایمان را از تن بیرون کند. حال که متوجه شدیم بومهن کجاست، باید بگوییم این منطقه همان‌جایی است. که بسیاری دنبالش می‌گردند. قبل از همه چیز هوای خنک آن‌جا، برای ما فرصت فراموش کردن گرمای تابستان را فراهم می‌آورد. وجود جاذبه‌های تاریخی در روستاهای بومهن، لذتی چندین برابر را نصیب ما می‌کند و در آخر هم، تجربه طبیعت و دیدار از باغ‌ها و مزرعه‌ها هم نیازی به توضیح ندارد. در ادامه به برخی از این دیدنی‌ها اشاره می‌کنیم.


با توجه به کاهش میزان مصرف گاز در واحدهای تولیدی، تولید آهن اسفنجی که ماده اولیه تولید فولاد به‏‏‌شمار می‌رود، ‌درصد کاهش پیدا کرده و این آمار نشان‏‏‌دهنده این است. که قیمت‌ها تا ‌درصد در این بازه زمانی افزایش یافته است.. قطع شدن گاز برای واحدهای فولادی پیامدهای مختلفی را به همراه می‏‏‌آورد. یکی از پیامدهای آن تاثیر بر بازار است.، به حدی که تعداد قابل‏‏‌توجهی از کارخانه‏‏‌های کوچک تعطیل شده‏‏‌اند، زیرا تولید آهن‌اسفنجی با قیمت ‌هزارتومان و شمش زیر ‌هزار تومان برای آنها توجیه اقتصادی ندارد.

وی در ادامه با اشاره به سایر پیامدهای قطع شدن گاز برای واحدهای فولادی عنوان کرد: پیامد دیگر قطع شدن گاز به برنامه‌ریزی شرکت‌ها بازمی‌گردد، به این معنا که یک شرکت به اهدافی که در ماه یا یک سال برای خود ترسیم کرده، با توجه به کاهش تولید خود دست نخواهد یافت.

درباره مصرف گاز در صنعت فولاد و پیامدهای قطع شدن این سوخت برای واحدهای فولادی، زکریا نایبی مدیر تحقیق و توسعه شرکت فولاد پردیس آذربایجان عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات کشور در زمینه مصرف انرژی، سوءمدیریت است.؛ برای نمونه بر اساس آمار رسمی شرکت ملی گاز ایران، ۸‌درصد مصرف گاز ایران به مصارف خانگی اختصاص دارد و این در حالی است. که ‌درصد آن را صنعت و کارخانه‌ها مصرف می‌کنند. دولت در سیاست‌های خود، گاز ‌درصد صنایع را قطع می‌کند. حال در نظر بگیرید که برای نمونه در ایران ‌هزار کارخانه مشغول به کار باشند که این میزان تنها ‌درصد مصرف گاز را به خود اختصاص داده‌اند.



( فروش ) های دیگر