فروش سندان در شهر ری

Anvil-1
Anvil-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.

شهر ری را می‌توان تنها منطقه باستانی است.ان تهران دانست که درواقع به قطب توریستی-مذهبی این است.ان بدل شده است.. آثار تاریخی این شهر قدمت باستانی زیادی دارد و از مهم‌ترين آن‌ها می‌توان به آتشکده بهرام، چشمه علی، باروی ری، دژ رشکان و است.ودان گبرها اشاره کرد.

در محله شهرری در کلیه مناطق سکونت یکسان نیست و در برخی از آن ها شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی متفاوت است.. به همین دلیل برای سکونت در شهرری با گزینه های متفاوتی روبه رو می شوید که برخی از آن ها گران و برخی ارزان هستندو مناطق گران مانند محله های سرتخت، است.خر،


مدیر تحقیق و توسعه شرکت فولاد پردیس آذربایجان در ادامه خاطرنشان کرد: البته واحدهایی که در بخش‌‌‌های مختلف زنجیره فولاد قرار دارند، از قطع شدن گاز به یک اندازه متضرر نخواهند شد، برای نمونه واحد کنسانتره‌‌‌سازی یا گندله‌‌‌سازی مصرف گاز بالایی ندارند و گاز را برای گرمایش و کارهای جانبی به کار می‌‌‌گیرند. اما زمانی که واحد احیای مستقیم باشد و قصد تولید آهن اسفنجی را داشته باشند، گاز نه به‌‌‌عنوان سوخت، بلکه به‌‌‌عنوان مواد اولیه موردنیاز قرار می‌گیرد و قطع شدن گاز به معنای قطع شدن شریان حیاتی واحد خواهد بود. یا واحدهای تولید شمش نیز گاز شریان حیاتی آنها محسوب می‌شود. به عبارتی در زنجیره تولید فولاد، مهم‌ترین بخشی که گاز بالایی مصرف می‌کند، واحد تولید آهن اسفنجی است. که با قطع شدن این شریان حیاتی، بیشتر تولید این واحدها متوقف می‌شود. در تولید هر تن آهن اسفنجی حدود مترمکعب گاز مصرف می‌شود. یک واحد آهن اسفنجی اگر روزی‌هزار تن تولید داشته باشد، ‌هزار مترمکعب گاز مصرف می‌کند. زمانی که آهن اسفنجی کمیاب شود، به‌‌‌دنبال آن شمش و محصولات نهایی در بازار گران می‌شود.

درباره مصرف گاز در صنعت فولاد و پیامدهای قطع شدن این سوخت برای واحدهای فولادی، زکریا نایبی مدیر تحقیق و توسعه شرکت فولاد پردیس آذربایجان عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات کشور در زمینه مصرف انرژی، سوءمدیریت است.؛ برای نمونه بر اساس آمار رسمی شرکت ملی گاز ایران، ۸‌درصد مصرف گاز ایران به مصارف خانگی اختصاص دارد و این در حالی است. که ‌درصد آن را صنعت و کارخانه‌ها مصرف می‌کنند. دولت در سیاست‌های خود، گاز ‌درصد صنایع را قطع می‌کند. حال در نظر بگیرید که برای نمونه در ایران ‌هزار کارخانه مشغول به کار باشند که این میزان تنها ‌درصد مصرف گاز را به خود اختصاص داده‌اند.

مدیر تحقیق و توسعه شرکت فولاد پردیس آذربایجان در ادامه با اشاره به راهکارهایی درباره بهینه‌‌‌سازی مصرف گاز عنوان کرد: در زمینه مصرف گاز باید برای بخشی که ۸‌درصد مصرف گاز را به خود اختصاص داده‌‌‌، فرهنگ‌‌‌سازی کرد. مصرف روزانه گاز در کشور ما بسیار بالاست که باید در این زمینه فرهنگ صرفه‌‌‌جویی را جا انداخت. از سوی دیگر دولت نیز باید بر اساس زیرساختارهایی که دارد، طرح‌‌‌های توسعه‌‌‌ای خود را به پیش ببرد، برای نمونه دولت شعار ساخت یک میلیون مسکن در سال را داده که باید در این راستا به فکر ایجاد زیرساخت‌‌‌های آن همچون گاز نیز بود.



( فروش ) های دیگر