فروش سنسورهای صنعتی در بومهن

Industrial sensors-1
Industrial sensors-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با افتتاح متروی تهران پردیس بر کیفیت تردد و حمل و نقل بومهن اضافه خواهد شد. به گفته عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس در آخرین نشست شورای حمل و نقل که درخصوص، بررسی پروژه خط انتقال متروی پردیس برگزارشده بود گفته شد: پروژه متروی تهران پردیس دارای سه ایستگاه درشهرستان پردیس است. که ایستگاه سوم خط مترو بعد از پارک علم وفناوری پردیس می باشد و دسترسی ساکنین بومهن به تهران آسان تر خواهد شد.

حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.

از دیگر جاذبه‌های شهر بومهن، امامزاده قاسم در روستای گلخندان است.. این امامزاده که احتمالا متعلق به دوره صفویه است. در نقطه‌ای مرتفع و با چشم انداز زیبایی به روستا قرار گرفته است.. سنگ قبرهای اطراف این امامزاده مربوط به دوره قاجار بوده و دارای نقش ها و نشانه هایی مانند تسبیح، قیچی، شانه و نقش‌های دیگری است.. روستای گلخندان در کیلومتری جنوب بومهن قرار گرفته و باغ‌های گیلاس، آلبالو، زردآلو، سیب و گردو فراوانی دارد.


در حال حاضر می‌توان برای کاربردهای پیچیده‌تر (تشخیص ضایعات)، با است.فاده‌ی آسان از یک سنسور بینایی ماشین و بدون نیاز به رایانه‌ی شخصی در حین کار است.فاده کرد. خانواده سنسورهای بینایی VISOR برای تشخیص، بازرسی، شناسایی و اندازه‌گیری فاصله یا تشخیص رنگ، محصول متناسب با هر کاربرد را ارائه می‌دهند. پایه و اساس این سنسورها یک دوربین هوشمند قدرتمند در یک محفظه سنسور فشرده و با وزن سبک بوده که می‌توانند عملکرد بی‌نظیری تحت شرایط گوناگون داشته باشند.

اگر بخواهید بدانید که کاربرد سنسورهای صنعتی چیست، باید بگوییم که بهتر است. به صنعتی که در آن مشغول به فعالیت هستید، مراجعه کنید. این موضوع باعث می‌شود تا کاربرد‌های مرتبط را بهتر بشناسید. سنسور صنعتی می‌تواند کاربرد‌های گسترده‌ای داشته باشد و همچنان که در ادامه مشاهده خواهید کرد، انواع مختلفی از آن‌ها در بازار وجود دارد. سنسور‌های صنعتی ممکن است. به‌‎صورت جداگانه و تنها عملکرد داشته باشند یا ممکن است. با مجموعه‌ای از دستگاه‌های دیگر همراه شوند تا بتوانند اطلاعات حس‌شده را به واحد کنترل برسانند.

حسگر اولتراسونیک دستگاهی از نوع غیر تماسی است. که می تواند برای اندازه گیری فاصله و همچنین سرعت یک جسم مورد است.فاده قرار گیرد. یک حسگر اولتراسونیک براساس خواص امواج صوتی با فرکانس بیشتر از دامنه قابل شنیدن انسان کار می کند.



( فروش ) های دیگر