فروش سنسورهای صنعتی در شهر ری

Industrial sensors-1
Industrial sensors-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


طبق گزارش اداره‌ی آمار تعداد ساکنان شهرری در سال ، چیزی در حدود هزار نفر به ثبت رسیده است.. این جمعیت نشان از جذابیت منطقه برای طرافدارانش دارد. نکته اساسی جهت رفاه ساکنان این منطقه، توجه همزمان به ابعاد مختلف زندگی شهری و رشد تعاملات اجتماعی افراد است.. توجه به نیاز شهروندان با هدف تاثیر بر کیفیت زندگی آنها، به مسئولان این منطقه کمک خواهد کرد تا آینده روشنی را برای منطقه تهران رقم بزنند.

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

نقش‌برجسته یکی از شاهان ساسانی، احتمالاً اردشیر اول یا شاهپور نخست که تا زمان فتحعلی شاه قاجار در محل کوه نزدیک کارخانه سیمان ری قرار داشته‌است و به دستور فتحعلی شاه از بین رفته و نقش خود را به جای آن حجاری نموده بوده‌است.


تولید و تضمین کیفیت سلول‌های خورشیدی به دلایل کارآمدی هزینه تا حد زیادی خودکار هستند و سنسورهای بینایی ماشین SensoPart نقش مهمی در این زمینه ایفا می‌کنند. وجود ویفر یا جعبه ویفر باید در مراحل متعددی در تولید پنل‌های خورشیدی ثبت شود. سنسورهای مجاورتی فوتوالکتریک لیزری از سری فرعی مینیاتوری F کاملاً برای این نوع کاربردها مناسب هستند و می‌توانند به راحتی در تاسیسات و حتی در فضاهای کوچک، ادغام شوند.

منبع نور رسیده به سنسور می تواند فرکانس های مختلفی داشته باشد، اما بیشتر اوقات قرمز یا مادون قرمز قابل مشاهده است. و از فرستنده پخش می شود. گیرنده نور را جمع می کند و شدت آن را برای کاربردهای سنجش از فاصله اندازه گیری می کند. این عناصر ساطع کننده و گیرنده می توانند در یک محفظه یا در محفظه های مختلف باشند.

سنسور ممز (MEMS) نوع جدیدی از سنسورهاست که با است.فاده از فناوری‌های میکروالکترونیک و میکروماشین تولید می‌شود. این نوع سنسور در مقایسه با سنسورهای سنتی، اندازه کوچک، مصرف انرژی کم و قابلیت اطمینان بالایی داشته و مناسب تولید در مقیاس انبوه است.. سنسور حرکتی MEMS را می‌توان با فناوری بیسیم ZigBee یکپارچه کرد تا امکان تعاملات انسانی با آن در حین فعالیت ماشین فراهم شود. اندازه این سنسور که در مقیاس میکرومتر است.، قابلیت عملکردی آن را در مقایسه با سنسورهای مکانیکی افزایش می‌دهد.



( فروش ) های دیگر