فروش سنسور سقفی, دیواری, هالوژنی و پریزی در شهر جدید اندیشه

Ceiling, wall, halogen and outlet sensors-1
Ceiling, wall, halogen and outlet sensors-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


و اما فاز چهار، منطقه خانه های ویلایی البته با قیمتی کمتر از ویلاهای فاز سه است. و همینطور خانه های سازمانی که چند سال از عمر آنها می گذرد و تقریبا به تعادل قیمت رسیده اند و شاید برای سرمایه گذاران بخش مسکن چندان مناسب نباشند.

نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.

البته از نظر نبود بیمارستان تخصصی کمبودهایی حس می‌شود. برای خرید از میادین میوه و تره بار خرید کرد. دو ایستگاه آتش نشانی و کتابخانه و فرهنگسرا و سینمای دو ساله و سینما چند بعدی چندين مسجد و ...، تنها بخشی از امکانات مستقر در این منطقه است.. بعلاوه پمپ گاز و پمپ بنزین این منطقه دسترسی مناسبی دارد. با وجود آنکه شهر تازه ساخت است. اما امکانات و توجه  به جزئیات باعث شده است. که ساکنان کمبودی حس نکنند.


سنسور یا حسگر ابزاری حس کننده  است که قابلیت تبدیل انرژی فیزیکی و شیمیایی را به انرژی الکتریکی دارد. این سنسورها با قابلیت تنظیم دستی در میزان حساسیت در المان تعریف شده ( مثل صدا ، حرکت و...) با روشن و خاموش شدن به موقع در کاهش هزینه و مصرف برق نقش موثری دارد. نحوه فعالیت هر یک از

این حس گر دو تکنولوژی که در بالا توضیح داده شد را در کنار یکدیگر دارد، نحوه ی کار آن هم بدین صورت است. که اگر فعالیت هر دو حسگر مد نظر باشد به صورت کاملا شرطی ، با انتخاب گزینه and  هر دو آنها در سنسور مربوطه فعال میشود و با انتخاب گزینه or  حسگر منتخب فعال میشود.

در سال با تجربه بیش از سال بنکداری محصولات برندهای معتبر ایرانی و با توجه به نیاز روز جامعه، با هدف ارسال مستقیم و بدون واسطه محصولات روشنایی در کوتاه‌ترین زمان و با بهترین قیمت، فروشگاه اینترنتی "آرتا الکتریک" شکل گرفت. افتخار ما در مجموعه آرتا الکتریک، با نام ثبتی شرکت "پیشتازان نوآوری آرتا الکتریک" و به شماره ثبت ، خدمت رسانی به قشر وسیعی از مصرف کنندگان در سراسر کشور است..



( فروش ) های دیگر