فروش سنگ دکوراتیو در شهر جدید اندیشه

Decorative stone-1
Decorative stone-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


درضمن فاز سه از امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی بسیار خوبی نیز برخوردار است.. فاز اندیشه دارای مراکز آموزشی و درمانی، مسجد، فروشگاه و مرکز خرید، باشگاه‌های ورزشی، فضای سبز و سینما است. که برای رفع نیازهای روزمره شما در دسترستان خواهد بود.

ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران &#; کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.

سابقه فاز یک اندیشه به قبل از انقلاب بازمی گردد. این فاز از لحاظ ساختار با شهر های سنتی شباهت دارد. در حال حاضر فاز یک رسما از شهر اندیشه جدا شده و زیرمجموعه شهرداری شهریار می باشد. بنابر اکنون شهر اندیشه متشکل از ۵ فاز (فاز تا ) بوده و فاز یک جزو این شهر نمی یاشد. فازهای پنج گانه اندیشه حدودا دارای هکتار مساحت می باشد.


سنگ صنعتی دکوراتیو یکی از انواع سنگ های طبیعی موجود در بازار است. که برای موارد متعددی در ساختمان مورد است.فاده قرار می گیرد فروشندگان سنگ صنعتی دکوراتیو با در نظر داشتن موارد متعدد انواع مختلف این محصول را با کیفیت بالا در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد این فروشندگان سنگ صنعتی را به صورت مستقیم از تولید کنندگان اصلی در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهند و همین موضوع باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های جاری مشتریان خواهد شد.

تنوع بسیار بالایی که سنگ دکوراتیو و تزئینی در  طرح و رنگ و نوع فرآوری خود دارد، باعث پیدایش انواع بسیاری از این نوع سنگ‌ها شده است.. جهت آشنایی بیشتر شما با انواع سنگ‌ دکوراتیو و تزئینی با ما همراه باشید تا چند مورد از آنها را بررسی کنیم. 

امروزه سنگ ها جای خود را در دنیای مدرن بازکرده اند. افرادی که به طراحی دکوراسیون داخلی علاقه مند هستند وترجیح می دهند تابا نوآوری های نوین سبک تازه ای را به خانه شان ارمغان آورند، نصب و اجرای این گونه از سنگ های دکوراتیو را برازندۀ سلایق و چیدمان خود می دانند. سنگ های دکوراتیو صنعتی نه تنها در دکوراسیون داخلی منازل هستند بلکه کاربری های دیگری نیز دارد. در این مقاله به بررسی سنگ دکوراتیو صنعتی در



( فروش ) های دیگر