تولید و ساخت سنگ دکوراتیو در پردیس

Decorative stone-1
Decorative stone-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


«بنابر این گزارش، شورای عالی شهرسازی ایران در جلسهٔ امروزِ خود پیرو جلسات قبلی در تاریخ‌های // و // و // موضوع احداث مجموعهٔ مسکونی در اراضی موسوم به واقع در جنوب‌شرق شهر جدید پردیس را پیرو صورت‌جلسهٔ مورَّخ /۵/۵ مورد بررسی قرار داد و ضمن تأیید نظرات کمیتهٔ فنی، به چهار دلیل ازجمله مغایرت با مصوبات طرح مجموعهٔ شهریِ تهران، مصوب شورای عالی شهرسازی و هیئت وزیران، احداث مجموعهٔ مذکور را فاقد جنبه‌های فنی و قانونی تشخیص داد و با آن مخالفت کرد. دیگر دلایل مخالف با این طرح، قرارگیری در

در کل، در فازهایی با شرایط ایده آل‌تر و امکانات بیشتر، مثل فاز ، و پردیس، قیمت آپارتمان بیشتر است.. هر چند که در فازهای ، ، و واحدهایی با متراژ کمتر و قیمت مناسب‌تر میشه یافت و نیاز تمام طیف متقاضیان مسکن در پردیس‌ رو برآورده کرد.

شهر پردیس با توجه به نوساز بودن و تاریخچۀ کوتاهش، هنوز راه زیادی‌ رو برای پیشرفت و رسیدن به ایده‌آل‌ترین حالت خودش در بین مناطق مسکونی، طی نکرده. اما دارای موقعیت‌ها و ویژگی‌هایی است. که همگان‌ رو مطمئن کرده آینده‌ی درخشانی، منتظر شهر پردیس تهرانه.


سنگ صنعتی دکوراتیو یکی از انواع سنگ های طبیعی موجود در بازار است. که برای موارد متعددی در ساختمان مورد است.فاده قرار می گیرد فروشندگان سنگ صنعتی دکوراتیو با در نظر داشتن موارد متعدد انواع مختلف این محصول را با کیفیت بالا در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد این فروشندگان سنگ صنعتی را به صورت مستقیم از تولید کنندگان اصلی در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهند و همین موضوع باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های جاری مشتریان خواهد شد.

سنگ لاشه و سنگ مالون دو نمونه از سنگ های ساختمانی با ویژگی های مشابه هستند که در برخی مواقع به اشتباه به عنوان یک سنگ در نظر گرفته می‌شوند. در باب این مسئله می توان مطرح کرد که در اصل سنگ مالون به نوعی زیرمجموعه سنگ های لاشه بوده و نمونه ای از انواع سنگ های تراشیده و دارای قابلیت چکش خواری هستند.

از دیگر ویژگی های سنگ مالون، مقاومت بالای آن ها و جذب بسیار پایین آب توسط آن ها هست. با توجه به همین موارد ذکرشده در کنار ظاهر جذاب و مقاومت بسیار بالای آن، است.فاده از این نوع سنگ در محوطه سازی و کف سازی ساختمان ها زیبایی خاصی به محیط می بخشد و زیبایی محیط را دوچندان می کند.



( تولید و ساخت ) های دیگر