تولید و ساخت سولفات منگنز در بومهن

Manganese sulfate-1
Manganese sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


درون صحن برجی هشت ضلعی قرار دارد که مدفن امامزاده سلطان مطهر است. و روی قبر ایشان ضریحی به همین شکل قرار گرفته. در تمام زاویه‌های این برج می‌توان قاب‌هایی از جنس گچ، نورگیر و رنگ‌آمیزی آبی را مشاهد کرد که با دیدن این معماری، زیبایی خاصی را تجربه می‌کنید. در قسمت بیرونی بیشتر از همه چیز، آجرچینی ساده برج به چشم می‌خورد که در عین سادگی، زیبایی خاصی دارد. همچنین گنبد هشت ضعلی بنا که از نوع رک هشت ترک دو پوشه می‌باشد، بسیار قابل توجه و جذاب است..

طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.

برای رسیدن به شهر بومهن میتوان از چهار راه تهران پارس با تاکسی های خطی و یا ون، خود را به آنجا رسانید. برای رفتن به بومهن با اتومبیل شخصی میتوان از جاده قدیم هراز و یا از آزاد راه تهران پردیس خود را به آنجا رسانید. فاصله زمانی رفت و آمد به بومهن بطور متوسط (و نه در روزهای ترافیک) حدود تا دقیقه است..


سولفات منگنز با نام لاتین Manganese Sulfateاز جمله محصولات کاربردی در صنعت محسوب می شود که در ساختار خود یک عدد عنصر منگنز با نماد شیمیایی Mn، یک عدد عنصر گوگرد با نماد شیمیایی S و چهار عدد عنصر اکسیژن با نماد شیمیایی Oدارد و فرمول شیمیایی آن به صورت MnSO می باشد و با نام منگنز سولفات نیز شناخته شده است.. 

این ترکیب انحلال پذیری مناسبی در اب دارد و همچنین در کشاورزی هر چه خاک محصولی اسیدی تر باشد، انحلال پذیری نیز افزایش می یابد. کود با حدود درصد منگنز یکی از رایج ترین و مرسوم ترین شکل های است.فاده از این محصول است.. نکته مهمی که وجود دارد این است. که در خاک های با میزان آهک زیاد، منگنز کمی را می توان یافت. چرا که عواملی مانند آهک زمین، میزان pH بالا و نیز مصرف نامتوازن از کود ها سبب کاهش دسترسی گیاهان به منگنز می شود.

الکترولیز سولفات منگنز، دی اکسید منگنز تولید می کند که به آن EMD برای دی اکسید منگنز الکترولیتی گفته می شود. متناوباً با اکسیداسیون سولفات منگنز با پرمنگنات پتاسیم، دی اکسید منگنز (CMD) تولید می شود. این مواد، به ویژه EMD، در باتری های سلول خشک است.فاده می شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر