فروش سکسیونر در شرق تهران

Sectioner-1
Sectioner-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران با قرار داشتن در منطقه ، وسعت بسیار زیادی از ناحیه شرقی تهران را در بر گرفته اند. از جمله محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند می توان به نارمک، وحیدیه، مجیدیه جنوبی، تهرانپارس، تسلیحات، فدک، کرمان، مدائن، هفت حوض، دردشت، زرکش، لشکر اشاره کرد. این مناطق دارای جاذبه های گردشگری و دیدنی متفاوتی می باشند و در نتیجه با آشنایی با این جاذبه های گردشگری از محله های شرق تهران می توانید به سادگی از آن ها دیدن کنید و در نتیجه با این جاذبه های دیدنی متعدد و زیبا آشنا شوید.

محله های شرق تهران واقع در منطقه نیز وسعت بسیار زیادی را در بر گرفته اند. در واقع این منطقه، مرز شرقی شهر تهران را تشکیل می دهد و دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی متعدد بوده و همچنین زیباترین محله های شرق تهران را درون خود قرار داده است.. جالب است. بدانید که تعدادی از محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، منطقه را نیز تشکیل می دهند و در نتیجه می توان گفت که از مهم ترین محله های شهر تهران به شمار می آید.

محله های شرق تهران تعداد بسیار زیادی از جاذبه های تفریح یو گردشگری را درون خود جای داده اند. از جذاب ترین نکات محله های شرق تهران واقع در منطقه ،  میتوان به جاذبه های تاریخی، تفریحی، فرهنگی و همچنین گردشگری بسیار زیادی اشاره کرد. از جمله این جاذبه های گردشگری می توان به باغ موزه مینیاتور، مسجد جامع نارمک، کلیسای ارامنه ترکمنچای و گریگور، اندیشه سرای گلبرگ، فرهنگسرای گلستان، شهر کتاب، سینماهای متعدد و ... اشاره کرد.


 سکسیونر بیرونی ابزاری برای رسانایی بهتر گردش جریان است. و برای حفاظت در برابر برق گرفتگی و اتصال‌های کوتاه به کاربرده می‌شود و به همین علت ساختار آن به گونه‌ای است. که در حالت قطع و وصل، جای برش یا پیوند آن به طور واضح قابل مشاهده است.. سکسیونر سبب بستن یا بازکردن چرخه الکتریکی در مدار نمی‌شود و به همین دلیل برای روشن و خاموش کردن هر چرخه الکتریکی پرفشار نیاز به کلید توان است. که چرخه جریان الکتریکی را در هر شرایطی باز و بسته می کند.

سکسیونر غیر قابل قطع زیر بار، توانایی قطع جریان بار و یا جریان اتصال کوتاه را نداشته و تنها پس از قطع جریان عبوری از آن باز و بسته می‌شود. به همین دلیل برای باز کردن یا بستن مدار الکتریکی خصوصاً تحت شرایط خطا، به کلید دیگری با قابلیت‌های بالاتر یعنی دژنکتور نیاز است. که توانایی باز یا بسته کردن مدار را تحت هر شرایطی دارد. به علت اینکه این کلیدها زیر جریان باز یا بسته نمی‌شوند و جریان عبوری از آن‌ها تقریباً صفر است.، زمان قطع و وصل در آن‌ها خیلی بیشتر از بریکرها است..

نوع دیگری از سوا ساز ها که به آن پروانه یا پانتوگراف می گویند که این سکسیونر برای است.فاده در ولتاژ های بسیار بالا مناسب می باشد. پل ایستای این سکسیونر را سیم هوایی ایجاد می کند و در ساختار نیاز به جدا کننده از یکدیگر وجود ندارد و که این پایه ها در ساختار آن اگر وجود داشته باشند در فشار بالا می توانند در عملکرد آن اختلال ایجاد کنند. هماهنگی میان آمپر گردش نامی و سکسیونر ضروری است.. بعد از است.فاده از این سکسیونر بهتر است. که تیغه ها مورد بررسی قرار بگیرند تا از باز یا بسته بودن آن ها اطمینان حاصل کرد. در این نوع سکسیونر فاصله ایمنی خاصی مد نظر نیست و می توان گفت تقریبا کمترین فاصله افقی و عمودی مورد نیاز است..



( فروش ) های دیگر