فروش سیرکومتر ( قطر سنج ) در شهر جدید اندیشه

circometer-1
circometer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


لذا (همانند شهرهای سنتی) روند فزاینده اختلال در تردد خیابانهای اصلی و افزایش خطرات عبوراز آنها کاملا مشهود است.. (ظاهرا طراحان شهر تعریف خیابان اصلی و اصل تفکیک کاربری ها را در این مورد نادیده گرفته اند. خیابانهای اصلی بایستی سریعترین و آسان ترین راه برای عبور خودروها باشند. اما این خبط آنها را به نمایشگاه، پارکینگ و پیاده رو تبدیل می کند &#; البته نمایشگاه، پارکینگ و پیاده روی پر خطر و پر دردسر)

این فاز با مساحت بالغ بر هکتار، از نظر موقعیت قرار گیری و امکانات شهری شرایط مطلوب تری نسبت به سایر فازها دارد. شهرک صدف واقع در فاز سه، یکی از بهترین مکان های شهر جدید اندیشه جهت سکونت است.. یکی از دلایل اهمیت این شهرک، وجود بیمارستان فوق تخصصی نور در آن است..

ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران &#; کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.


سیرکومتر، ابزاری برای اندازه گیری قطر داخلی و خارجی قطعاتی مانند لوله، بطری، کابل، اتصالات فلزی و پلاستیکی و ... است.. این محصول، به دلیل احتمال برخورد با مواد شیمیایی یا خورنده، معمولا از جنس است.یل ضد زنگ ساخته می شود. دسته بندی انواع قطر سنج، بر اساس ابعاد قابل اندازه گیری توسط آن تعیین می‌شود و در سایر ویژگی ها مانند جنس بدنه یا دقت اندازه گیری، تقریبا تمامی مدل های سیرکومتر، با یکدیگر مشترک هستند. 

بر اساس میزان ابعاد این محصول، انواع قطر سنج از سایز میلیمتر تا میلیمتر نیز در بازار وجود دارد که با توجه به نوع کاربرد، دامنه وسیعی از میزان دقت اندازه گیری نیز برای هر نوع از آن تعیین می شود. انواع سیرکومتر، در صنایع مختلفی از جمله کارخانه های تولید کننده تجهیزات صنعتی، کارخانه های ساخت لوله های PVC، صنایع تولید مخازن و .... است.فاده می شود. هر یک از انواع سیرکومتر، در هر سطحی که به کار می روند، باید کاملا بر روی سطح مماس بوده و به هیچ عنوان، بر روی ناهمواری (حتی ذرات کوچک) قرار نگیرند تا اندازه های داده شده توسط این وسیله، کاملا منطبق بر واقعیت باشد.

انواع قطر سنج، در ابعاد و برندهای گوناگون، یکی از محصولاتی است. که با بهترین قیمت به همراه تضمین اصالت کالا، در فروشگاه فیدار ابزار به فروش می رسد. در صورت تمایل به خرید این محصول، می توانید با مراجعه به صفحه اصلی سایت فیدار ابزار و انتخاب قطر سنج از دسته بندی اندازه گیری دقیق و کنترل کیفی، به صفحه مربوط به این محصول مراجعه کرده و پس از انتخاب این محصول و افزودن آن به سبد خرید خود، مراحل خرید خود را تکمیل نمایید. خرید انواع قطر سنج از سایت فیدار ابزار، همانند تمامی محصولات دیگر این فروشگاه، در صورت دارا بودن شرایط مندرج در سایت، از طریق سه روش پرداخت شامل کارت به کارت، پرداخت از طریق درگاه بانکی و پرداخت در محل امکان پذیر است.. (در صورتی امکان پرداخت در محل وجود دارد که قیمت سیرکومتر مورد نظر شما کمتر از میلیون تومان باشد و شما در یکی از مناطق گانه شهر تهران سکونت داشته باشید.



( فروش ) های دیگر