خدمات و سرویس سیستم خانه هوشمند در شرق تهران

Smart home system-1
Smart home system-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


میدان امام حسین که در انتهای خیابان انقلاب قرار دارد پیش از این با اسامی فوزیه و شهناز نیز شناخته می شد و به عنوان یکی از میدان‌های اصلی شرق تهران از آن یاد می شود. این محله که دارای بافت بسیار قدیمی و سنتی است. از مراکز به حساب می آمد که هم وطنان کلیمی و زرتشتی در آن زندگی می کردند. این محله همانند دیگر بخشهای شرق تهران بسیار فشرده و با تراکم بسیار زیاد می باشد.

نوسازی در شرق تهران از سال قبل آغاز شده است و بیشتر ساختمان‌های موجود در این بخش از تهران با است.فاده از تمهیدات شهرداری، نوسازی شده‌اند. برای خرید خانه در پیروزی و نارمک باید دقت داشته باشید که هنوز خانه‌های قدیمی و کلنگی در کوچه‌های این بخش دیده می‌شود.

محله های شرق تهران با قرار داشتن در منطقه ، وسعت بسیار زیادی از ناحیه شرقی تهران را در بر گرفته اند. از جمله محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند می توان به نارمک، وحیدیه، مجیدیه جنوبی، تهرانپارس، تسلیحات، فدک، کرمان، مدائن، هفت حوض، دردشت، زرکش، لشکر اشاره کرد. این مناطق دارای جاذبه های گردشگری و دیدنی متفاوتی می باشند و در نتیجه با آشنایی با این جاذبه های گردشگری از محله های شرق تهران می توانید به سادگی از آن ها دیدن کنید و در نتیجه با این جاذبه های دیدنی متعدد و زیبا آشنا شوید.


در هوشمند سازی منزل از تجهیزات مختلفی است.فاده می شود. این تجهیزات چنانچه قابلیت تنظیم به شکل هوشمند را داشته باشند می توان یک منزل هوشمند تمام عیار را رقم زد. از قهوه ساز و ماشین لباسشویی گرفته تا سیستم اطفاء حریق و سیستم های گرمایش سرمایش و سیستم کنترل تردد هوشمند. در هوشمند سازی منزل تمامی سیستم ها تحت سیستم کنترل مرکزی عمل می کنند که به قلب تپنده خانه هوشمند یا پردازشگر اصلی معروف است.. برای ایجاد ارتباط می توان از پروتکل های ارتباطی وایفای، است.فاده کرد تا ارتباط بین دستگاه ها برقرار گردد.

از جمله عوامل موثر در هزینه هوشمند سازی خانه می توان به متراژ خانه اشاره کرد. مطمئنا با بالا رفتن متراژ خانه، هزینه هوشمند سازی خانه نیز افزایش پیدا خواهد کرد. اجرای زیرساخت ها و جانمایی تجهیزات در خانه ای با متراژ وسیع تر نیاز به دانش فنی و تخصص بالاتری دارد علاوه بر این قدرت آنتن دهی وایفای نیز باید در خانه های بزرگ تر بیشتر باشد که خود مستلزم پرداخت هزینه بیشتر است.. بنابراین متراژ خانه تعیین کننده اصلی در هزینه هوشمند سازی خانه خواهد بود با این حال تنها پارامتر اصلی در این حیطه نیست.

بالا بردن سطح رفاه و آرامش ذهنی افراد خانه از مهمترین خدمات خانه هوشمند است.. مطمئنا شما چه در خانه باشید و چه در هر نقطه دیگری از این کره خاکی که باشید دلواپس و دل نگران خانه تان خواهید بود. با وجود تخصص طراحان ام اچ کنترل در هوشمند سازی خانه دیگر این نگرانی معنا ندارد. شما می توانید نظارت  و مدیریت دائمی بر خانه هوشمند داشته باشید



( خدمات و سرویس ) های دیگر