فروش سیستم خانه هوشمند در شرق تهران

Smart home system-1
Smart home system-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران در محدوده ی وسیعی قرار دارند و در واقع حجم عظیمی را از بخش شرقی تهران در بر گرفته اند. قبل از معرفی محله های شرق تهران بهتر است. که به صورت جزء به جزء به معرفی مناطق این بخش از تهران بپردازیم و سپس همه چیز را درباره محله های شرق شهر تهران بیان کنیم. در واقع محدوده شرقی تهران را مناطقی چون منطقه ، منطقه ، منطقه و منطقه در بر گرفته اند و تمامی بخش های شرقی تهران و جاذبه های گردشگری و تفریحی را در خود قرار داده اند. در ادامه مطلب با تفکیک مناطق شرقی تهران، به معرفی محله های شرق تهران پرداخته ایم. 

محله های شرق تهران وسعت بسیار زیادی را از پایتخت در بر گرفته اند. همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم، شهر تهران، شهری پهناور و وسیعی می باشد که مناطق بسیار زیادی را در درون خود جای داده است.. محله های شرق تهران  از جمله جاهایی است. که با شناخت با آن ها می توانید با بهترین و خوش آب و هوا ترین مناطق پایتخت آشنا شده و از آن ها دیدن کنید. در مطلب زیر، همه چیز را درباره محله های شرق تهران و همچنین معرفی تمامی آن ها پرداخته ایم. برای آشنایی بیشتر ادامه مطلب را مطالعه کنید.

محله های شرق تهران تعداد بسیار زیادی از جاذبه های تفریح یو گردشگری را درون خود جای داده اند. از جذاب ترین نکات محله های شرق تهران واقع در منطقه ،  میتوان به جاذبه های تاریخی، تفریحی، فرهنگی و همچنین گردشگری بسیار زیادی اشاره کرد. از جمله این جاذبه های گردشگری می توان به باغ موزه مینیاتور، مسجد جامع نارمک، کلیسای ارامنه ترکمنچای و گریگور، اندیشه سرای گلبرگ، فرهنگسرای گلستان، شهر کتاب، سینماهای متعدد و ... اشاره کرد.


بستر ارتباطی لازم به منظور دریافت اطلاعات از سنسورها و ارسال فرمان کنترلرها به عملگرها، در قالب دو دسته روش هوشمند سازی ساختمان بی سیم و با سیم صورت می گیرد. پروتکل های ارتباط بی سیم در روش هایی که بدون است.فاده از سیم (Wireless) دستگاه ها و تجهیزات با یکدیگر ارتباط دارند، از پروتکل هایی مانند ENocean ،Zway ،Zigbee و ... است.فاده می شود.در روش هایی که ارتباط بین سنسورها، کنترلرها و عملگرها از طریق کابل برقرار می شود از پروتکل هایی مانند BACnet ،M-bus ،KNX ،Modbus به عنوان پروتکل های هوشمند سازی با سیم است.فاده می شود. انعطاف پذیری و مقرون به صرفه بودن تجهیزات و سیستم های نصب شده در ساختمان های تجاری عامل کلیدی مهمی است.. سیستم های مدیریت هوشمند ساختمان پاسخی مناسب به این نیاز است.. تصور کنید در اتاق کنفرانس با لمس یک کلید می توانید یک سری عملکردهای مختلف و جداگانه را برای آماده سازی فضای اتاق جهت ارائه سمینار، فعال و اجرا نمایید.

نوع برند انتخابی در هوشمند سازی خانه یقینا هزینه هوشمند سازی خانه را تحت تاثیر قرار می دهد. طبیعتا تفاوت هایی از باب قیمت در محصولات مختلف وجود دارد. حتی وارداتی و تولید داخل بودن تجهیزات نیز در این هزینه نقش خاص خود را دارد . طبیعتا است.فاده از محصولات این شرکت بدلیل تولید داخل بودن آنها مقرون به صرفه تر بوده و از خدمات بهتری برخوردار است..

از جمله خدمات خانه هوشمند می توان به ایمنی و امنیت بالایی اشاره کرد که اغلب افراد نیز توقع آن را دارند. است.فاده از تجهیزات ایمنی مانند آژیر، سنسور هوشمند دود، سنسور نشتی ، ترموستات هوشمند، سیستم مراقبت ازسالمندان ، دوربین های مدار بسته، آیفون و قفل هوشمند و سیستم کنترل تردد هوشمند همگی می توانند منجر به بالا رفتن ایمنی و امنیت در خانه هوشمند شوند.



( فروش ) های دیگر