مشاوره و اجرا سیستم خانه هوشمند در شرق تهران

Smart home system-1
Smart home system-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اصلی ترین خیابان و محله شرق تهران بدون شک تهرانپارس می باشد که ساخت و ساز در آن از سال و پس از آن که ارباب هرمز این محله را خریداری کرد آغاز شده است.. تهرانپارس دارای چهار فلکه اصلی می باشد که هر یک از این فلکه ها با است.فاده از بلوار آرش به یکدیگر متصل می شوند. امروزه به دلیل مصوبه های مختلف توسعه شهرسازی این فلکه به صورت کلی تغییر ماهیت داده اند و ساختار این محله تغییر یافته است..

انتخاب یک محله مناسب برای زندگی دغدغه همیشگی ما بوده است.. خصوصا در سال‌های اخیر با تبدیل شدن زمین و مسکن به یک کالای سرمایه‌ای، این دغدغه مهم‌تر هم شده است. و بسیاری از افراد سعی دارند پول خود را برای خرید خانه در جایی صرف کنند که بیشترین سود را برایشان داشته باشد. البته همیشه هم سودِ بیشتر، عامل انتخاب منطقه برای خرید یا اجاره خانه نیست و عواملی مانند میزان توسعه‌یافتگی، قیمت منطقه، آب‌وهوا و شرایط زیست‌محیطی نیز در انتخاب افراد تاثیر دارند؛ بنابراین برای

محله های شرق تهران به ویژه محله هایی که در منطقه قرار دارند، دارای مزایای بسیار زیادی می باشند. ااز جمله مزایای محله های شرق تهران واقع در منطقه این است. که در بیشتر روز های سال، آب و هوای بسیار خوب و پاکیزه ای در این منطقه به ویژه در محله های شرق تهران قرار دارد. علاوه بر این، متروی تهران در منطقه نیز وجود داشته و در نتیجه دسترسی به مناطق مختلف آن را برای عموم مردم راحت تر کرده است.. همچنین، خطوط بی آر تی تا پایانه شرق تهران ادامه داشته و همچنین خطوط اتوبوس رانی نیز در تمامی محله های این منطقه قرار دارد. 


این رویای دیرینه بشر در قالب هوشمند سازی خانه تحقق پیدا کرده است.. خانه ای که تمام تجهیزات آن از صفر تا صد به امر آدمی هستند و نه تنها آسایش را برای زندگی بشر معاصر رقم زده اند بلکه ایمنی سفت و سختی را در خانه ها پیاده سازی کرده اند.

هزینه هوشمند سازی خانه یکی از مهمترین چیزهایی است. که مشتریان در ابتدای کار در مورد آن سوال می کنند. این هزینه متاثر از پارامترهای مختلفی است.. مطمئنا هوشمند سازی یک خانه متری با هوشمند سازی یک خانه متری دارای تفاوت های بارزی می باشد که در نتیجه منجر به تنوع در هزینه هوشمند سازی خانه می شود.

قفل هوشمند از دیگر تجهیزات مهمی است. که در خانه های هوشمند است.فاده می شود. قفل هوشمند دارای قابلیت تشخیص چهره زمانی که متوجه نزدیک شدن اعضای تعریف شده خانواده شود خود به خود باز شده و با دارای بودن سیستم تردد هوشمند اجازه ورود افراد متفرقه را نخواهد داد. در کنار قفل هوشمند باید از آیفون هوشمند نیز یاد کنیم که با فشرده شدن زنگ آن می توانید در هر کجای دنیا که هستید صفحه نمایش آیفون را روی گوشی خود مشاهده کنید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر