فروش سیستم خورشیدی تولید برق در شهر جدید اندیشه

Solar power generation system-1
Solar power generation system-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ساخت این فاز از سال و با واگذاری قطعات زمین های ویلایی و آپارتمانی آغاز گردید، مساحت فاز دو بالغ بر هکتار بوده و فاصله آن از سایر فازها نسبتا زیاد است.. این فاز در شمال غربی فاز یک و غرب فاز سه واقع شده و اغلب واحدهای مسکونی در آن با متراژ بالا هستند.

سابقه فاز یک اندیشه به قبل از انقلاب بازمی گردد. این فاز از لحاظ ساختار با شهر های سنتی شباهت دارد. در حال حاضر فاز یک رسما از شهر اندیشه جدا شده و زیرمجموعه شهرداری شهریار می باشد. بنابر اکنون شهر اندیشه متشکل از ۵ فاز (فاز تا ) بوده و فاز یک جزو این شهر نمی یاشد. فازهای پنج گانه اندیشه حدودا دارای هکتار مساحت می باشد.

در پاسخ به این سوال که آیا پرند برای خرید مسکن مناسب است. یا اندیشه باید با توجه به نیازها و شرایط موجود ابعاد مختلفی در نظر گرفت. شهر جدید اندیشه یکی از شهرهایی است. که به جرات می توان گفت امکانات رفاهی و زیر ساخت های شهری پاسخگوی جمعیت ساکن در آن است. و به تعداد کافی مدرسه، مراکز درمانی، مسجد، مجتمع تجاری و تفریحی و فضای سبز در این شهر ساخته شده، همچنین در مقایسه با


برای این که این افراد کمتر با مشکلات مشابهی روبرو شوند، بهتر است. راه تایید شده دیگری را هم برای تامین انرژی برق مورد نیازشان امتحان کنند. پیشنهاد کارشناسان فامکو به این افراد، است.فاده از پنل خورشیدی برای باغ است.. این پنل ها علاوه بر تامین انرژی مورد نیاز برای روشنایی می توانند برای اتصال به سیستم های خورشیدی دیگری مثل پمپ های خورشیدی، آبگرمکن های خورشیدی، پکیج های خورشیدی و غیره، مورد است.فاده قرار گیرند.

نقطه کار پنل خورشیدی را ولتاژ باتری مشخص می کند. پنل خورشیدی یا صفحه خورشیدی اغلب در نقطه بهینه خود قرار نداشته و در نتیجه سبب افت راندمان و کاهش تولید می شود. شار‌ژ کنترل های سری و موازی دارای این عیب بوده و در صورت است.فاده از آنها سیستم معمولا در نقطه بهینه خود و صفحه خورشیدی با کاهش تا بازده مواجه خواهد شد. می توان برای جلوگیری از کاهش راندمان پنل خورشیدی کنترل شارژر MPPT (Maximum Power Point Tracking) است.فاده نمود.

گزینه های مختلف یو پی اس های خورشیدی مثل باتری پشتیبان و باتری قابل شارژ، باعث می شوند که این یو پی اس بتواند انرژی مازاد دریافتی از نور خورشید را ذخیره کند و در مصارف مختلف دیگری از آن است.فاده نماید. طراحی پنل خورشیدی به این صورت است. که معمولا در طول روز می تواند حداکثر انرژی دریافت شده از نور خورشید را جذب و ذخیره کند، از طرفی مصارف برق خانگی به طور معمول نسبت به محیط های برق صنعتی بسیار کمتر است.، بنابراین در این میان باید وسیله ای برای جلوگیری از هدر رفت این انرژی وجود داشته باشد. 



( فروش ) های دیگر