مشاوره و اجرا سیستم زهکشی در شهر جدید اندیشه

Drainage system-1
Drainage system-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


درضمن فاز سه از امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی بسیار خوبی نیز برخوردار است.. فاز اندیشه دارای مراکز آموزشی و درمانی، مسجد، فروشگاه و مرکز خرید، باشگاه‌های ورزشی، فضای سبز و سینما است. که برای رفع نیازهای روزمره شما در دسترستان خواهد بود.

اگر به  نقشه اندیشه نگاهی بیندازیم، متوجه منطقه‌ای خواهیم شد با فاز مسکونی، قسمت شمال و شرق آن جاده کرج شهریار می‌گذرد. قسمت جنوبی آن جاده شهریار قرار گرفته. قسمت غرب جاده ملارد. قسمت شمالی، دو فاز و قرار دارد. بلوار آزادی و بلوار شورا و بلوار ولایت از خیابان‌ها مهم این منطقه است..

&#; امتناع از ایجاد معابر خودرویی متقاطع (به شکل موزاییکی) در مناطق مسکونی جهت کاهش انگیزه تردد برای خودروهای گذری و افزایش امنیت و آرامش مناطق مسکونی. شبکه کوچه ها و خیابانهای فرعی در مناطق مسکونی اغلب به نحوی طراحی شده که از عبور خودروهای نا مرتبط با ساکنین و از سرعت گرفتن خودروها پیشگیری شود (مثلا با ایجاد قوس، بن بست و پیچیدگی در شبکه معابر فرعی).


سیستم های زهکشی  مسیر هاي کنترل شده اي براي جریان آب اند که باعث کاهش فشار نشت آب در سد هاي خاکی، دامنه ها، سازه هاي نگاه‎دارنده، راه ها، خاکریزهاي واقع در سطح دامنه ها و تونل‎ها و سرریزها و گودهای ساختمانی می شوند. سیستم های زهکشی در صورتی که با پمپاژ تلفیق شوند میزان نیروهاي بالا زدگی  را بر سازه هایی که در زیر سطح ایستابی قرار گرفته اند، کاهش می دهند. برخی از سیستم های زهکشی در زمان طراحی سازه منظور می شوند، در صورتی که برخی  دیگر پس از پایان احداث سازه و به صورت روشی ترمیمی به کار می آیند.

اگر در اعماق به مراتب پائین‎تر از تراز کف گود به لایه‎ هاي با نفوذپذیري بالا برخورد شود، به گونه‎اي که بوسیله‎ي حفر چاه با انتقال آب از آبخوان موضعی به لایه‎ي آبگذر موجود، بتوان آب موجود در آبخوان موضعی را قبل از ورود به گودبرداري و یا سازه زیر زمینی به لایه‎هاي زیرین انتقال داد، می توان از این سیستم است.فاده نمود. با انجام مطالعات ژئوتکنیک و با بررسی شرایط پروژه می‎توان امکان انجام این روش را مورد بررسی قرار داد.

به دنبال بارندگی شدید یا آبیاری بیش از حد مداوم، سطح آب زیرزمینی ممکن است. به بخشی از ناحیه ریشه برسد و آن را اشباع کند. اگر این وضعیت بیش از حد طول بکشد، ممکن است. گیاهان آسیب ببینند. بنابراین اقداماتی برای کنترل افزایش سطح ایستابی ضروری است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر