خدمات و سرویس سیستم های خورشیدی در شرق تهران

Solar systems-1
Solar systems-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران از جمله بخش هایی است. که که همیشه میزبان بسیاری از گردشگران و توریستان بوده است.. در واقع محله های شرق تهران تعداد بسیار زیادی از جاذبه های گردشگری و تفریحی را در درون خود جای داده اند. در ادامه این مطلب همه چیز را درباره محله های شرق تهران و همچنین جاذبه های گردشگری و تفریحی آن بیان کرده ایم. علاوه بر این، به مشخصات این محله ها و همچنین معرفی مناطق موجود در شرق تهران نیز پرداخته ایم. اگر قصد دارید که با شهر تهران، این پایتخت محبوب بیشتر آشنا شوید و همچنین برای بازدید و گردشگری در آن، با تمامی محله ها و مناطق آن آشنا باشید، پیشنهاد می کنیم مطالعه این مطلب را از دست ندهید. یقینا با مطالعه این مقاله در خصوص محله های شرق تهران می توانید با ویژگی ها و جاذبه های گردشگری موجود در این بخش‌ها بیشتر آشنا شوید.

انتخاب یک محله مناسب برای زندگی دغدغه همیشگی ما بوده است.. خصوصا در سال‌های اخیر با تبدیل شدن زمین و مسکن به یک کالای سرمایه‌ای، این دغدغه مهم‌تر هم شده است. و بسیاری از افراد سعی دارند پول خود را برای خرید خانه در جایی صرف کنند که بیشترین سود را برایشان داشته باشد. البته همیشه هم سودِ بیشتر، عامل انتخاب منطقه برای خرید یا اجاره خانه نیست و عواملی مانند میزان توسعه‌یافتگی، قیمت منطقه، آب‌وهوا و شرایط زیست‌محیطی نیز در انتخاب افراد تاثیر دارند؛ بنابراین برای

بزرگراه رسالت، جداکننده‌ نارمک شمالی و جنوبی است.. بخش شمالی نارمک که از آب و هوای معتدل‌تر و خنک‌تری برخوردار است.، در منطقه قرار گرفته است.؛ اما در بخش جنوبی نارمک صد میدان سرسبز قرار دارد، به شکلی که میدان نبوت قسمت مرکزی این محله را تشکیل می‌دهد.


تولید توان در سیستم های سولار متصل به شبکه به صورت هم زمان و موازی با شبکه برق سراسری صورت می گیرد. از اجزاء اصلی این سیستم اینورتر یا مبدل الکترونیک قدرت است. که برق DC تولیدی توسط پنل های فتوولتائیک را متناسب با ولتاژ و فرکانس به برق AC تبدیل می کند. هم چنین در حالت عدم نیاز، انتقال نیرو را به صورت اتوماتیک قطع می کند. در واقع در این حالت بین سیستم های فتوولتائیک و شبکه برق سراسری شهر ارتباط دو طرفه وجود دارد. یعنی اگر برق DC تولید شده توسط سیستم سولار بیش از نیاز بار مصرفی در محل باشد، اضافه این بار تولیدی به شبکه برق سراسری تزریق می شود و در شب و یا هنگامی که امکان است.فاده از نور خورشید وجود ندارد، بار الکتریکی مورد نیاز محل از برق شبکه سراسری تأمین و تغذیه می شود. یکی از مزیت های این سیستم این است. که اگر نیاز باشد سیستم سولار به دلیل تعمیرات از مدار خارج شود، برق مورد نیاز مصرف محلی از طریق شبکه برق سراسری تأمین می شود.

تامین جریان برق برای این صنعت به دو دسته کلی آفگرید و آنگرید تقسیم می شود. در مورد دسته اول، بهتر است. بدانید برای صنایع پر مصرفی مانند ارز دیجیتال، به هیچ وجه مقرون به صرفه نبوده و صرفه اقتصادی ندارد. زیرا با توجه به امکانات و هزینه هایی که در این روش به کار گرفته می شود، بهره وری چندان موثری برای کاربران به همراه ندارد. بنابراین بهتر است. سراغ روش دوم یا آنگرید بروید.

یکی از مهم ترین اجزای سیستم های فتوولتاییک، مخصوصا سیستم های جدا از شبکه، کنترل شارژر خورشیدی یا کنترل شارژر سولار می باشد. زمانی که باتری به حالت فول شارژ یا شارژ کامل می رسد، کنترل شارژر پنل خورشیدی با قطع کردن شارژ باتری مانع از پر شدن بیهوده آن می شود. همچنین نقش زیادی در حفظ عمر باتری خواهد داشت زیرا شارژ شدن در هنگام فول شارژ آسیب های جدی به باتری می زند. در باتری های قدیمی بسته (sealed) بعد از شارژ شدن بیش از اندازه و لطمه خوردن باطری دیگر امکان تعمیر وجود نداشت زیرا آب درون این باتری های غیر قابل تعویض بود(سیستم تعویض آب باتری بسته بود). در سیستم های وابسته به شبکه، کنترل کننده شارژ، هنگامی که باتری به حداکثر ظرفیت خود می رسد مازاد برق تولید شده را به کنتور (Counter) و سپس شبکه برق هدایت می کند تا از هدر رفتن انرژی جلوگیری کرده و با فروختن مازاد برق به اداره برق سودآوری کند.



( خدمات و سرویس ) های دیگر