فروش سیمان نسوز در شهر جدید اندیشه

Refractory cement-1
Refractory cement-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در مقابل، در شهر پرند مسکن مهر بزرگترین پروژه های خود را در اختیار متقاضیان مسکن گذاشته و همین امر موجب افزایش سریع جمعیت ساکن در آن شده است.؛ تا جاییکه امکانات شهری پاسخگوی نیاز ساکنین نبوده و نیاز به سرمایه گذاری و توسعه بیشتر در این بخش است.. پرند به دلیل محل قرار گیری خود در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی و آزاد راه های تهران – قم و تهران- ساوه و راه اندازی خط متروی پرند و سهولت در رفت و آمد به تهران، حائز اهمیت بوده و آینده روشنی برای آن پیش بینی می شود

اگرچه از لحاظ جغرافیایی این شهر در محدوده اقلیم گرم و خشک قرار دارد لاکن مجاورت آن با کوهپایه های جنوبی البرز و قرار داشتن آن در مسیر بادهای معروف شهریار علاوه بر آن که منجر به آن شده که در اغلب ایام سال از هوای پاک و مطبوعی برخودار باشد همچنین در بسیاری از روزهای بهار و تابستان و بخشی از پاییز، وزش بادهای مذکور که از روی کشتزارهای است.انهای البرز و قزوین عبور می کنند لطافت و خنکای مطبوعی در هوای شهر ایجاد می کنند.

این منطقه به علت دارا  بودن مغازه های مختلف برای ایجاد کسب و کار مناسب میباشد این فاز درجنوبی ترین قسمت اندیشه و از قدیمی ترین فازهای این منطقه میباشد این فاز دارای سه خیابان اصلی به نام های بلوار دنیا مالی ، طالقانی و مدرس میباشد.


در کشورهای شرقی در ساخت کوره‌های بوته‌ای جهت ذوب دوباره آلومینیم از این نوع بتن زیاد مصرف می‌شود. این کوره در عمل نتایج رضایت بخشی داده و پایداری ( عمر ) آن به مدت . ماه تا بار ذوب در روز است.، از موارد مشابه نیز جهت ساخت بوته‌های ذوب فلزات غیر آهنی که درجه حرارت بالا باشد است.فاده می‌شود.

شرکت تولید صنعتی ریخته های نسوز مهر در سال اخیر به طور کاملا تخصصی اقدام به ساخت تجهیزات مورد مصرف در صنایع سیمان در حداقل زمان ممکن و با قیمت های مناسب نموده است. به طوریکه با است.ناد به گزارش های شرکت ها ، این قطعات کیفیت عالی و کارایی فوق العاده حتی بهتراز نمونه اصلی و فابریک داشته اند. به عنوان نمونه :

از این بتن‌ها در ساخت آجرها، کالاهای بهداشتی و صنایع چینی سازی نیز است.فاده می‌شود. اگرچه درجه حرارت عمل در این نوع کوره‌ها نسبتا کم می‌باشد، ولی لازم است. در اولین مرتبه کوره را تا درجه حرارت‌های بالا حرارت دهند تا بتن دارای خواص مطلوب شود.



( فروش ) های دیگر