فروش سیمان نسوز در چهاردانگه

Refractory cement-1
Refractory cement-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قدمت این شهر که پیشتر روستا بوده ، بسیار کهن است.. به خاطر دیواری که دور تا دور این روستا برای دور ماندن از حمله دزدان و حیوانات بود ، بخش مرکزی به قلعه مشهور بود. قدیمی‌های روستا تا دوره ناصرالدین شاه را به خاطر دارند. این ده به خاطر آب و هوای خنکی که داشت و به خاطر کاریزهای (قنات) پر آب محلی برای پرورش و رشد درخت‌هایی از جمله سیب، گلاب، هلو، شلیل، انجیر، گردو و انار، مناسب بود.

برای مثال تصور کنید که برای تهیه کابینت لازم بود که چوب لازم را از شرکتی در شهر دیگر تهیه کرده و یراق آلات با کیفیت نیز از طریق شرکتی جداگانه در شهر دیگر تأمین شود. تنها هزینه حمل و نقل و زمان لازم صرف شده برای تأمین آن‌ها باعث می شد که تولیدکننده متحمل زیان شده و قیمت نهایی محصول را افزایش دهد.

اگر چرخی در شهرستان چهاردانگه تهران بزنید، محصولات و صنایع زیادی را در آن مشاهده خواهید کرد. صنعت مبلمان و کابینت جزء محصولات شاخص این بازار عظیم محسوب می شوند. افراد زیادی در حال تولید و عرضه انواع کابینت بخصوص کابینت های با


سیمان دارای انواع گوناگونی است. که نقش موثری در صنعت ساخت و ساز ایفا می کند. از انواع سیمان های خاص می توان به سیمان نسوز که دارای مقاومت و پایداری بالای در برابر درجه حرارت های بالاست، اشاره کرد. این نوع سیمان دارای خواص ماده نسوز است. و پایداری آن در برابر خوردگی و فرسایش بالاست.

در کشورهای شرقی در ساخت کوره‌های بوته‌ای جهت ذوب دوباره آلومینیم از این نوع بتن زیاد مصرف می‌شود. این کوره در عمل نتایج رضایت بخشی داده و پایداری ( عمر ) آن به مدت . ماه تا بار ذوب در روز است.، از موارد مشابه نیز جهت ساخت بوته‌های ذوب فلزات غیر آهنی که درجه حرارت بالا باشد است.فاده می‌شود.

با توجه به نیاز داخلی کشور به این محصول شرکت مواد نسوز پاسارگاد اقدام به تولید سیمان نسوز % و % آلومینا نموده است. و برای این منظور ابتدا به مدت دو سال در فاز تحقیقاتی و آزمایشگاهی و دو سال در فاز نیمه صنعتی در این زمینه فعالیت نموده است. و در بسیاری از پروژه های داخل شرکت و خارج از شرکت مورد است.فاده قرار گرفته است.



( فروش ) های دیگر