فروش سیمان پرتلند در شهر جدید اندیشه

Portland cement-1
Portland cement-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این منطقه به علت دارا  بودن مغازه های مختلف برای ایجاد کسب و کار مناسب میباشد این فاز درجنوبی ترین قسمت اندیشه و از قدیمی ترین فازهای این منطقه میباشد این فاز دارای سه خیابان اصلی به نام های بلوار دنیا مالی ، طالقانی و مدرس میباشد.

نکته مشترک در بین همه فازهای اندیشه این است. که در این فازهاعلاوه بر مجتمع‌ها و خانه‌های آپارتمانی، خانه‌های ویلایی در یک، دو و سه طبقه هم ساخته شده است. که به شهروندان این امکان را می‌دهد تا با هر نوع سلیقه‌ای، خانه مورد علاقه و البته مناسب شرایط خود را بتوانند برای خرید و یا

&#; امتناع از ایجاد معابر خودرویی متقاطع (به شکل موزاییکی) در مناطق مسکونی جهت کاهش انگیزه تردد برای خودروهای گذری و افزایش امنیت و آرامش مناطق مسکونی. شبکه کوچه ها و خیابانهای فرعی در مناطق مسکونی اغلب به نحوی طراحی شده که از عبور خودروهای نا مرتبط با ساکنین و از سرعت گرفتن خودروها پیشگیری شود (مثلا با ایجاد قوس، بن بست و پیچیدگی در شبکه معابر فرعی).


با است.فاده از این نوع سیمان میتوان مقاومت بیشتری در بتن ( با حفظ شرایط مشابه ) بدست آورد.مصرف این نوع سیمان در مواردیکه مقاومت زیاد مورد نظر باشد ، نظیر فونداسیون ، ستون ، پل ، تونل و … توصیه می شود.استفاده از این نوع سیمان در محیط های سولفاته و کلردار مجاز نمی باشد.با است.فاده از سیمان ۵- آبیک ضمن افزایش مقاومت اولیه و نهایی بتن ، امکان قالب برداری و بارگذاری سریعتر در سازه ها و کاهش میزان مصرف برای دستیابی به یک عیار ثابت در بتن فراهم می گردد.

سیمان پرتلند معمولی که با نام سیمان تیپ نیز شناخته می‌شود یکی از پرکاربردترین سیمان ها در صنعت ساختمان سازی است.. اگر به ساختمان های مختلفی که در اطراف شما هستند نگاهی بیاندازید می توانید متوجه شوید که تمامی آنها با است.فاده از سیمان پرتلند معمولی ساخته شده‌اند.

*برای کلاس ها با مقاومت بالا از سیمان ۵- و ۵۵- است.فاده می شود در مناطق گرمسیر که خطر افزایش دمای بتن به درجه سانتی گراد و در بتن ریزی حجیم به ۵ درجه سانتیگراد وجود دارد، مصرف این کلاس از سیمان ها بایستی با احتیاط صورت گیرد.



( فروش ) های دیگر