فروش سیم بکسل در بومهن

tow wire-1
tow wire-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.

برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.

هرچند خیلی ازافراد فقط این شهررا به عنوان خوابگاه انتخاب کرده اند وشغل وکارشان درتهران است. ومجبورهستند بدلیل هزینه بالای مسکن ، درشهربومهن اقامت داشته باشند و ازصبح زود به تهران بیایند و آخرشب وبعد ازاتمام کارمجدد به شهربومهن برگردند.


هاردوایر ,وارد کننده انواع سیم بکسل آسانسوری ، حفاری ، جرثقیلی ، تاورکرین و...انواع زنجیر ، وینچ برقی ،ماشینی و دستی ، جرثقیل برقی ،دستی و بادی ،جرثقیل بازویی ودروازه ای ، جک کتابی ، مگنت ، طناب ابریشمی و pp ، اتصالات -انواع قلاب ، شگل ، کلیپس ، تسمه، حلقه، ورق گیر،بشکه گیر ، مهارکش ، هرزگرد، بست بکسل ،سر بکسل ،رابط زنجیر و... تیفور، پولیفت،لنگر وزنجیر لنگری وابزار آلات صنعتی ومعدنی و ساختماني

بازرگانی افلاکی وارد کننده انواع سیم بکسل و متعلقات لیفتینگ در ایران می باشد. واردات انواع سیم بکسل های فولادی و است.نلس است.یل در گرید های و در سایز های مختلف با مغزی کنفی و مغزی است.یل. واردات انواع زنجیر و اتصالات جرثقیل های برقی و دستی

فروشگاه فولاد بکسل به مدیریت جناب مهندس یحیی جبارپورفرد در سال افتتاح شد و در امر واردات و عرضه انواع سیم بکسل های مغز کنفی و مفز فولادی مورد است.فاده صنایع مختلف آسانسور، نفت و گاز و پتروشیمی و حفاری ها آماده ارائه مشاوره فنی و مهندسی در زمینه خرید انواع سیم بکسل، زنجیر و جرثقیل سقفی به مشتریان گرامی می باشد.



( فروش ) های دیگر