فروش سیم و کابل در بومهن

wire and cable-1
wire and cable-2



یکی از چیزهایی که ما از سفر می‌خواهیم یافتن حس و حالی خوش است.. اغلب به دنبال تجربه‌ای هستیم که تمام خستگی‌هایمان را از تن بیرون کند. حال که متوجه شدیم بومهن کجاست، باید بگوییم این منطقه همان‌جایی است. که بسیاری دنبالش می‌گردند. قبل از همه چیز هوای خنک آن‌جا، برای ما فرصت فراموش کردن گرمای تابستان را فراهم می‌آورد. وجود جاذبه‌های تاریخی در روستاهای بومهن، لذتی چندین برابر را نصیب ما می‌کند و در آخر هم، تجربه طبیعت و دیدار از باغ‌ها و مزرعه‌ها هم نیازی به توضیح ندارد. در ادامه به برخی از این دیدنی‌ها اشاره می‌کنیم.

وهمچنین این دوشهرمتاثرازشهرتهران بوده وجمعیت آن روبه افزایش است. واگربخواهیم خیلی دقیق تروطبق مطالعات انجام شده بررسی کنیم ، شهربومهن حدود درصد مهاجرپذیرترازرودهن است. زیرا هزینه های بالای زندگی ومسکن درتهران منجرشده تا افراد به شهرهای مجاورتهران مهاجرت کنند.

درون صحن برجی هشت ضلعی قرار دارد که مدفن امامزاده سلطان مطهر است. و روی قبر ایشان ضریحی به همین شکل قرار گرفته. در تمام زاویه‌های این برج می‌توان قاب‌هایی از جنس گچ، نورگیر و رنگ‌آمیزی آبی را مشاهد کرد که با دیدن این معماری، زیبایی خاصی را تجربه می‌کنید. در قسمت بیرونی بیشتر از همه چیز، آجرچینی ساده برج به چشم می‌خورد که در عین سادگی، زیبایی خاصی دارد. همچنین گنبد هشت ضعلی بنا که از نوع رک هشت ترک دو پوشه می‌باشد، بسیار قابل توجه و جذاب است..


سیم زرد و سبز رنگ که به کابل ارت و سیم اتصال به زمین هم  شهرت دارد. این سیم به صورت افشان و مفتول وجود دارد و جنس هادی آن مسی است.. سیم ارت با انتقال جریان نشتی به سمت زمین باعث حفاظت از تجهیزات الکتریکی در برابر آسیب دیدگی و همچنین باعث حفاظت از جان انسان در برابر برق گرفتگی می‌شود.

صنعت سیم و کابل در آستانه انقلاب صنعتی چهارم، به لطف دیجیتالی شدن ، تولید به تدریج از تولید و انعطاف بیشتری برخوردار می شود. دیجیتال سازی به آرامی و به طور پیوسته شیوه تولید محصولات را دگرگون می کند. این تحول که با عنوان "صنعت ." در اروپا ، "اینترنت صنعتی اشیا ((IIoT)" در ایالات متحده یا فقط "تولید هوشمند" شناخته می شود ، چهارمین انقلابی است. که در تولید رخ داده است.. اولین انقلاب صنعتی مربوط به مکانیزاسیون از طریق آب و بخار بود. دومین انقلاب صنعتی مربوط به تولید انبوه و خطوط مونتاژ با است.فاده از برق بود. سومین انقلاب صنعتی مربوط به است.فاده از رایانه و اتوماسیون بود. و چهارمین انقلاب صنعتی در مورد افزایش است.فاده از رایانه و اتوماسیون با سیستم های هوشمند و خودمختار است. که با است.فاده از داده ها و یادگیری ماشین تقویت می شوند. به عبارت دیگر ، صنعت . رایانه سازی صنعت . را بهینه می کند. معرفی رایانه ها در صنعت . عمدتا به این دلیل مخدوش کننده بود که یک فناوری کاملاً جدید به فرایندهای مختلف اضافه شده بود. در صنعت . ، رایانه ها در حال اتصال و برقراری ارتباط با یکدیگر برای تصمیم گیری بدون دخالت انسان هستند. سیستم های سایبری-فیزیکی ، اینترنت اشیا و اینترنت سیستم ها با هم ترکیب شده اند تا صنعت . را ممکن ساخته و کارخانه هوشمند را به واقعیت تبدیل کنند. ماشین های هوشمند با دسترسی به داده های بیشتر ، هوشمندتر می شوند. و با پشتیبانی از این ماشین آلات ، کارخانه ها در حال تولید و کارآیی بیشتر و ضایعات کمتری هستند.

این عملیات توسط یک دستگاه نازک کن راد و دستگاه نازک کن فاین در دو مرحله انجام می شود.در مرحله اول مفتول مس ۸ میلی متر توسط دستگاه راد به مفتول مس .۸ میلی متر تبدیل شده و این مفتول ها بعنوان ورودی مرحله دوم نازک کاری توسط دستگاه فاین به مفتولهای مناسب با سفارش مشتری، تبدیل می شود.



( فروش ) های دیگر