فروش سیم و کابل نسوز در شرق تهران

Fireproof wire and cable-1
Fireproof wire and cable-2



عشرت آباد یکی از محله هایی می باشد که امروزه جایگاه ویژه‌ای در میان تهرانی ها دارد و بسیاری آن را به عنوان میراث مصدق یاد می کنند. این این محله به عنوان میزبان ادیان مختلف یاد می شده و در طول تاریخ کلیمی ها در کنار مسلمانان و مسیحیان در این محل سکونت داشته اند. امروزه دیگر اسم عشرت آباد از میان رفته و آن را به عنوان خواجه نصیر می شناسیم.

یکی از مشهورترین، محبوب ترین و مهم ترین جاذبه های گردشگری که در محله های شرق تهران قرار دارد، بوستان جنگلی سرخه حصار می باشد. در واقع محله های شرق تهران با داشتن بوستان سرخه حصار اهمیت این منطقه را دو چندان کرده اند. جمله سایر جاذبه های گردشگری موجود در این منطقه می توان به پیست دوچرخه سواری سرخه حصار، دهکده تفریحی نرسی، پارک و بوستان اوستا، مقبره الشهدا واقع در نیروی هوایی سپاه، بوستان منوچهری، پارک خیام، مسیل جاجرود، بوستان آفتاب، بوستان ارشاد، بوستان ارغوان، پارک جنگلی ترنج، پارک ملی خجیر، بوستان بهاران، مجموعه تفریحی زنبق، مجموعه تفریحی نرگس، موزه برق، موزه تاریخی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، تماشاخانه قصر یاس، اشاره کرد. 

وثوق‌الدوله یکی از پرنفوذترین رجال سیاسی در دوران قاجاریه بود که محله کنونی تهران نو را خریداری کرد و با تقسیم بندی اراضی خود تلاش می کرد کسب درآمد داشته باشد. این محله که امروزه به یکی از دسترس ترین منطقه های تهران تبدیل شده است. از طریق خطوط بی آر تی و مترو قابل دسترسی می باشد. تهران نو توسط مهندسین فرانسوی ساخته شده است. از این رو بسیاری آن را به‌عنوان پاریس تهران نیز عنوان می‌کنند.


شیلد به صورت فویل از یک لایه نازک آلومینیوم تشکیل شده است..به علاوه یک لایه پلی است.ر برای افزایش مقاومت کششی و است.قامت فویل نیز به آن اضافه شده است..یکی از معایب شیلد به صورت فویل عدم اتصال مناسب فویل برای زمین کردن و یا است.فاده به عنوان سیم برگشت سیگنال است..در عین حال یکی از بارزترین ویژگی های فویل پوشش درصدی عایق هادی است..

مقاوم در برابر مواد شیمیایی، اسیدی، روغنی، اسیدهای رقیق ، الکل و بسیاری مواد دیگر. مناسب برای است.فاده در صنایع گوناگون به خصوص صنایع پزشکی و غذایی. مقاومت در برابر سرما و گرمای شدید و طاقت فرسا. مقاومت در برابر اشعه های گاما ، ازون ، ماوراء بنفش ، مادون قرمز و انعطاف پذیری فوق العاده بالا از مزایای اسنفاده از کابل و سیم نسوز در صنایع است..

شرکت مهندسی بازرگانی مانیاد صنعت رادین آژند که از این پس آن را باختصار ” مانیاد صنعت ” می نامیم، یکی از تاثیر گذار ترین و مهم ترین وارد کنندگان و تولید کنندگان سنسور دما ، کابل های خاص و تجهیزات جانبی در زمینه کنترل و ابزار دقیق و اتوماسیون صنعتی در ایران می باشد.



( فروش ) های دیگر