فروش سیم و کابل نسوز در شهر ری

Fireproof wire and cable-1
Fireproof wire and cable-2



برای بررسی بافت شهر ری توجه به طرح جامع سال تهران (مصوب ) خالی از لطف نیست. در این طرح به ابعاد تاریخی و آئینی شهر ری توجه ویژه‌ای شده است.. در چشم انداز توسعه شهر ری تهران، با هدف تجدید هویت این منطقه خاص، ویژگی های بارز تاریخی، فرهنگی،اجتماعی و مذهبی مورد تاکید قرار گرفت.

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..


شرکت مهندسی بازرگانی مانیاد صنعت رادین آژند که از این پس آن را باختصار ” مانیاد صنعت ” می نامیم، یکی از تاثیر گذار ترین و مهم ترین وارد کنندگان و تولید کنندگان سنسور دما ، کابل های خاص و تجهیزات جانبی در زمینه کنترل و ابزار دقیق و اتوماسیون صنعتی در ایران می باشد.

متأسفانه بارها مشاهده شده که برخی از انواع سیم و کابل های نسوز تولیدی و وارداتی، کیفیت مطلوبی ندارند یا اینکه تولید کننده با سابقه و متخصصی آن را تولید نکرده است.. بدین منظور توصیه ما به شما عزیزان خرید انواع کابل های نسوز اصل از نمایندگی های فروش مجاز در کشور است..

شیلد به صورت فویل از یک لایه نازک آلومینیوم تشکیل شده است..به علاوه یک لایه پلی است.ر برای افزایش مقاومت کششی و است.قامت فویل نیز به آن اضافه شده است..یکی از معایب شیلد به صورت فویل عدم اتصال مناسب فویل برای زمین کردن و یا است.فاده به عنوان سیم برگشت سیگنال است..در عین حال یکی از بارزترین ویژگی های فویل پوشش درصدی عایق هادی است..



( فروش ) های دیگر