خدمات و سرویس سینی کابل فلزی یا گالوانیزه در شرق تهران

Metal or galvanized cable tray-1
Metal or galvanized cable tray-2



محله های شرق تهران یکی از شلوغ ترین و محبوب ترین بخش های شهر تهران می باشد. یکی از جالب ترین نکات در خصوص محله های شرق تهران این است. که دارای جاهای دیدنی بسیار زیادی می باشد. همانطور که می دانید، تهران شهری بسیار بزرگ می باشد که با داشتن منطقه، از جمله شهر های بسیار محبوب ایران به شمار می آید. اما امروزه این شهر به بخش های مختلفی تقسیم شده و در نتیجه هر کدام از بخش های این شهر، دارای ویژگی های متفاوتی می باشد. محله های شرق تهران یکی از این بخش هاست که با داشتن جاذبه های گردشگری متفاوت توجه افراد بسیاری را به خود جلب می کند.

تقریباً از از اوایل دهه هفتاد بود که شهرداری تهران برنامه توسعه شهریه این کلانشهر را آغاز کرد و در همین راستا تصمیم گرفت بزرگراه های متعددی را در داخل تهران افتتاح کرده با است.فاده از این روش ترافیک تهران را به حداقل برساند. شرق تهران یکی از اصلی ترین بخش هایی بود که شهرداری تصمیم گرفت بزرگراه های متعددی را برای تسهیل دسترسی ساکنین تاسیس نماید. حالا با هم قصد داریم نگاهی به اصلی ترین بزرگراه های موجود در شرق تهران بیندازیم:

شهریور و مهر را می‌توان ماه‌های رونق خرید و فروش خانه دانست. از سال‌های قدیم در شهر تهران شاهد افزایش خرید و فروش در پایان تابستان و آغاز پاییز بوده‌ایم. هر چند در سال‌های اخیر میزان خرید و فروش منازل مسکونی در این ایام نسبت به گذشته کاهش یافته است. اما هنوز هم بیشترین تعداد نقل و انتقال مسکن در دو ماه شهریور و ماه مهر ثبت می‌شود.


همانطور که می دانید عمدتا تاسیسات برقی صنایع، در محیط های غیر مسقف قرار دارند. به همین دلیل در معرض رطوبت قرار داشته و احتمال زنگ زدگی آنها بالا است.. از طرفی کابل هایی که در این صنایع مورد است.فاده قرار می گیرند، دارای مقطع زیادی بوده و به همین دلیل وزن بسیار زیادی نیز دارند. به طور کلی به منظور تولید

سینی کابل در سیم کشی ساختمان ها برای پشتیبانی از کابل ها و سیم های برق که برای توزیع برق، کنترل ها و ارتباطات است.فاده می شود، کاربرد دارد. قیمت ها بر اساس طول است.اندارد سینی کابل، عرض آن، ضخامت و متریال است.فاده شده در آن ارائه می شود. برای اتصالات سینی کابل نیز، قیمت بر اساس هر قطعه یا مورد یا واحد ارائه می شود.

سینی گالوانیزه سرد بیشتر در صنایعی به کار می رود که در محیط های با رطوبت پایین سیم کشی انجام می گیرد و عوامل خوردگی فلز در آن ها محدود و ناچیز می باشد. روکش گالوانیزه این سینی کابل ها اگرچه ضخامت چندانی ندارد اما باز هم باعث افزایش کیفیت و طول عمر سینی کابل فولادی می گردد و مقاومت فولاد را در برابر عوامل خوردگی افزایش می دهد. این روکش همچنین باعث افزایش زیبایی سینی کابل فولادی می گردد و است.فاده از آن در همه مکان ها را ممکن می نماید.



( خدمات و سرویس ) های دیگر