خدمات و سرویس سینی کابل فلزی یا گالوانیزه در شهر جدید اندیشه

Metal or galvanized cable tray-1
Metal or galvanized cable tray-2



نکته مشترک در بین همه فازهای اندیشه این است. که در این فازهاعلاوه بر مجتمع‌ها و خانه‌های آپارتمانی، خانه‌های ویلایی در یک، دو و سه طبقه هم ساخته شده است. که به شهروندان این امکان را می‌دهد تا با هر نوع سلیقه‌ای، خانه مورد علاقه و البته مناسب شرایط خود را بتوانند برای خرید و یا

اندیشه یکی از گزینه های مناسب سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان در اطراف تهران محسوب می شود. تمامی فازها دارای امکانات رفاهی و زیر ساخت های شهری مناسب بوده و بیشتر ساکنین آن را اقشار فرهنگی و کارمندان شاغل در کارخانه ها تشکیل می دهد. فاز یک برای سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان به نسبت فازهای دیگر گزینه مناسبی است.. اگر قصد سرمایه گذاری در واحدهای مسکونی با متراژ بالاتر از متر را دارید به سراغ شهرک راه آهن در فاز دو بروید. این منطقه قابلیت پیشرفت بالایی دارد و رشد قیمت مسکن در آن دور از انتظار نیست.

شهر جدید اندیشه یکی از شهرهای بزرگ و پرطرفدار است.ان تهران است. که در فاصله کیلومتری جنوب غرب شهر تهران واقع شده است.. شهر اندیشه در بخش مرکزی شهریار، در کیلومتری شمال غربی آن و کیلومتری جنوب شرق است.ان البرز قرار دارد. با مجله مسکن هدیش همراه باشید تا با شهر جدید


می توان گفت سینی کابل گالوانیزه یکی از پرکاربردترین و مصرف ترین تاسیسات الکتریکی به شمار می رود. که از آن ها برای مرتب سازی و نگهداری سیم است.فاده می شود. در ادامه می خواهیم با انواع مختلف و کاربردهای این محصول بیشتر آشنا شویم.

سینی‌کابل در واقع یک پل هدایتگر حامل است.. که جهت انتقال و نظم دهی سیم و کابل های برق در سیستم سیم کشی ساختمان ها به کار برده می شود. مطابق با است.اندارد های NEC نیز، سینی های کابل یک مجموعه واحد با ساختاری سخت متشکل از اتصالات و بخش‌های مرتبط با آن هستند. که هدف اصلی آنان نگهداری و محافظت ایمن سیم و کابل های برق و هدایت آنها در مسیر های طراحی شده است..

کاسپین پایپ با سابقه بیش از یک دهه در تولید انواع سینی کابل و نردبان کابل و با است.فاده از تجارب و تخصص کارشناسان مربوطه و با بهره گیری از امکانات انبارداری مدرن و مواد اولیه با کیفیت ، امکان حضور در پروژه های مختلف عمرانی و ارائه محصولات در کوتاهترین زمان و با مناسب ترین قیمت را دارا می باشد.



( خدمات و سرویس ) های دیگر