فروش شمارنده دیجیتال در شرق تهران

Digital counter-1
Digital counter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بزرگراه رسالت، جداکننده‌ نارمک شمالی و جنوبی است.. بخش شمالی نارمک که از آب و هوای معتدل‌تر و خنک‌تری برخوردار است.، در منطقه قرار گرفته است.؛ اما در بخش جنوبی نارمک صد میدان سرسبز قرار دارد، به شکلی که میدان نبوت قسمت مرکزی این محله را تشکیل می‌دهد.

یکی دیگر از قدیمی ترین محله های شرق تهران که قدمت آن به بیش از یکصد سال می رسد شمیران نو می باشد. این محله همانند تهرانپارس آغاز ساخت و سازش به سال باز می گردد. پیش از آغاز ساخت و ساز مدرن شمیران نو این محله به عنوان منطقه تفریحی و اعیان نشین تهران به حساب می آمد و ویلاهای قدیمی و سنتی در آن دیده میشد.

محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، جاذبه های گردشگری متعدد و همچنین مراکز خرید و مجتمع های تجاری و اداری بسیار زیادی را در خود قرار داده اند. از جمله مهم ترین مراکز خرید موجود در این محله ها می توان به مجتمع تجاری آبان، مجتمع تجاری صدف، مجتمع تجاری کیش، پاساژ میلاد قائم، مرکز خرید شکوفه، مرکز خرید کساء، مجتمع خرید هزار چین، متجمع تجاری پانوراما، و بسیاری دیگر از پاساژ ها و مراکز خرید اشاره کرد. 


نمایشگر ساعت، تقویم و شمارنده دیجیتال صنعتی چهار رقمی خط تولید و نوار نقاله مدل CNT با سایز در سانتیمتر جهت شمارش از تا می باشد که در صنعت مورد است.فاده قرار می گیرد. این شمارنده دیجیتال اغلب بر روی خطوط تولید نوار نقاله نصب می گردد تا اپراتور بتواند تعداد کالای تولیدی شمارش شده را ببیند. البته این شمارنده می تواند به عنوان یک تایمر یا زمانسج میزان زمان سپری شده را نیز شمارش کند. این قابلیت برای محصولاتی که قابل شمارش نیستند و نیاز است. تا زمانسنجی گردند است.فاده می گردد. البته از این شمارنده علاوه بر خط تولید در اماکنی که نیاز به نصب یک شمارنده است. همچون روزشمار افتتاح پروژه، شمارنده ظرفیت پارکینگ خودرو و غیره نیز است.فاده می گردد.

ما برای حل این مشکل نسخه دوم این دستگاه را طراحی کردیم و که تفاوت آن با نسخه قبلی این بود که دو عدد منبع تغذیه داخلی به طور همزمان در داخل دستگاه قرار دادیم که مشکلاتی برای تهیه سنسور ها نداشته باشیم. دو نوع ولتاژ کاری که ما است.فاده کرده ایم برای دو مدل  سنسور متفاوت می باشد. سنسور های موجود در بازار به دو حالت ولت و DC می باشند و چون سنسور های ولت احتمال خطر برق گرفتی آن ها بیشتر است. به این خاطر ما از سنسور ها DC است.فاده کردیم.

سنسور است.فاده شده برای این دستگاه از نوع سنسور نوری می باشد. مزیت سنسور نوری این است. که به خاطر کاهش تجهیزات اضافی و دست و پا گیر، راحت تر نصب و است.فاده می شود. همچنین پاسخ سریع تری را دریافت می کنند که این قابلیت باعث می شود این دستگاه پالس در ثانیه را دریافت و شمارش کند.



( فروش ) های دیگر