فروش شمشاد زن بنزینی در شهر جدید اندیشه

Gasoline female shamshad-1
Gasoline female shamshad-2
021-56230291 021-56230292
09121031162
021-22198580 021-88042002
09028222425

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.

شهر جدید اندیشه یکی از شهرهای بزرگ و پرطرفدار است.ان تهران است. که در فاصله کیلومتری جنوب غرب شهر تهران واقع شده است.. شهر اندیشه در بخش مرکزی شهریار، در کیلومتری شمال غربی آن و کیلومتری جنوب شرق است.ان البرز قرار دارد. با مجله مسکن هدیش همراه باشید تا با شهر جدید

البته از نظر نبود بیمارستان تخصصی کمبودهایی حس می‌شود. برای خرید از میادین میوه و تره بار خرید کرد. دو ایستگاه آتش نشانی و کتابخانه و فرهنگسرا و سینمای دو ساله و سینما چند بعدی چندين مسجد و ...، تنها بخشی از امکانات مستقر در این منطقه است.. بعلاوه پمپ گاز و پمپ بنزین این منطقه دسترسی مناسبی دارد. با وجود آنکه شهر تازه ساخت است. اما امکانات و توجه  به جزئیات باعث شده است. که ساکنان کمبودی حس نکنند.


نید صنعت به عنوان یکی از جامع ترین فروشگاه های اینترنتی لوازم، تجهیزات و مواد صنعتی مورد نیاز صنایع، پروژه ها و کسب و کارها، با پشتوانه سال تجربه و اعتبار در زمینه تامین تجهیزات فنی و با بیش از دسته بندی کالایی از برترین برندهای داخلی و خارجی در حال ارائه خدمت به صنعت تولید و خدمات کشور می باشد. نید صنعت با تعهد به اصل مشتری مداری؛ تمرکز خود را بر تامین کالا از تامین کنندگان تایید صلاحیت شده بنا نهاده و به منظور آسودگی خاطر مشتریان از خرید اینترنتی و جلب رضایت حداکثری آن ها؛ اصالت، گارانتی، مرجوعی کالا و بازگشت وجه پرداختی را تضمین می نماید. نید صنعت با فراهم نمودن چندین تولید کننده یا تامین کننده اصلی و معتبر برای هر محصول، شرایط تامین رقابتی کالا از نظر قیمت و کیفیت را مهیا می نماید. درج دقیق مشخصات فنی کالا، پشتیبانی فنی فروش، ارسال اکسپرس و پرداخت در محل، توزیع عمده و خرده کالا از جمله مهمترین خدمات نید صنعت می باشد.

شمشاد زن یک طرفه از نظر مکانیزم کار دقیقا مشابه شمشادزن های دو طرفه می باشد. با این تفاوت که در شمشادزن یک طرفه، هر دو تیغه ثابت و متحرک در یک طرف دستگاه قرار داشته و در حین برش، عمل کات کردن از یک طرف انجام شده و شمشاد ها به یک طرف ریخته می شود. شمشاد های ریخته شده بدون جمع کردن از روی خود شمشاد ها به راحتی از زمین جمع شده و به اطراف ریخته نمی شود. شمشادزن یک طرفه برای افراد حرفه ای، کار های طولانی مدت و شمشاد های بزرگ مناسب است.. تیغه های شمشادزن یک طرفه می تواند بلند تر باشد بدون اینکه از وزن زیادی برخوردار باشد.

این نوع شمشاد زن  اندازه کوچکی دارد و به صورت متصل به پریز برق فعالیت خود را انجام می دهد. این وسیله در مقایسه با دیگر شمشاد زن های موجود در بازار سبک تر بوده و هزینه های نگه داری آن پایین تر است.. علاوه بر این به محیط زیست هم آسیب نمی زند.



( فروش ) های دیگر