مشاوره و اجرا شمع کوبی در شرق تهران

Piling-1
Piling-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تهرانپارس، نارمک، نیروی هوایی، تهران نو، پیروزی، مجیدیه، حکیمیه، سبلان و رسالت را می‌توان مهم‌ترین مناطق شرق تهران دانست. هر چند این محله‌ها از نظر سبک ساختمان‌سازی، بافت شهری و ترافیک شباهت‌های زیادی با هم دارند اما باید دانست که تفاوت‌های آنها نیز سبب تغییر شرایط خرید در این مناطق شده است.. مثلاً

شهریور و مهر را می‌توان ماه‌های رونق خرید و فروش خانه دانست. از سال‌های قدیم در شهر تهران شاهد افزایش خرید و فروش در پایان تابستان و آغاز پاییز بوده‌ایم. هر چند در سال‌های اخیر میزان خرید و فروش منازل مسکونی در این ایام نسبت به گذشته کاهش یافته است. اما هنوز هم بیشترین تعداد نقل و انتقال مسکن در دو ماه شهریور و ماه مهر ثبت می‌شود.

محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند از محبوب ترین و شلوغ ترین مناطق پایتخت می باشند. همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم، این منطقه از تهران دارای محله است.. از جمله مهم ترین محله های شرق تهران موجود در منطقه می توان به صد دستگاه، فلاح، هفده شهریور، نبرد، شهرابی، قصر فیروزه، آهنگران، مینای جنوبی، تاکسیرانی، پاسدار گمنام، شیوا، اندرزگو، شهید محلاتی، پرستار، آهنگ، افراسیابی شمالی، نبی اکرم، ابوذر، سیزده آبان، شکیب، فرزانه، سرآسیاب دولاب،  چهارصد دستگاه،  مینای شمالی، دژکام، جابری، شکوفه، آهنگ شرقی، اشاره کرد. جالب است. بدانید که یکی از معروف ترین محله های شرق تهران محله دروازه دولاب می باشد که در زمان های قدیم جزو دروازه های شهر تهران به شمار می آمد.


شمع ­کوبی یا شمع­ گذاری ساختمان یکی از شیوه ­های پیشگیری از نشست زمین و ریزش دیوارهای اطراف محل گودبرداری است.. قبل از شمع­ کوبی، باید گودبرداری یا عملیات حفاری انجام شود که این امر با است.فاده از تجهیزات لازم صورت می­گیرد. سپس به خاطر فشار خاک، نشست­ احتمالی دیوارهای حفاری­شده برآورد و کنترل می­شود. یکی از روش­های کنترل آن، است.فاده از ترکیب آب و بنتونیت است. که برای این منظور، باید میزان مصرفی آن با توجه به جنس خاک و وضعیت موجود محاسبه شود. همچنین هنگام ترکیب پودر بنتونیت با آب، باید در زمان مشخصی دائما هم زده شود تا کلوخه در آن ایجاد نشود.

شمع ها معمولا زمانی است.فاده می شوند که ظرفیت باربری خاک زیر سازه های سنگین، ناکافی است.. در واقع وظیفه آن ها انتقال بارهای وارده به زمین است.. ذکر این نکته ضروریست که شمع ها بایستی متناسب با شرایط خاک، بار و تنش های محوری، برشی و خمشی طراحی شوند.

شمع‌ها باید هنگام حمل و نقل در نقاطی که در نقشه‌ها نشان داده شده تکیه نمایند. و هنگام جابه‌جا کردن‌ها و حمل و نقل بین سکوی بتن ریزی، انبار دسته بندی و تجهیزات شمع کوبی، از یک قلاب‌ یا وسیله مصوب دیگری است.فاده شود. همچنین در موقع بلند کردن شمع‌ها در محل شمع کوبی، باید از نوار سیمی، قلاب یا وسیله مصوب دیگر است.فاده کرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر