مشاوره و اجرا شمع کوبی در شهر جدید اندیشه

Piling-1
Piling-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر هنوز درمورد سکونت یا سرمایه‌گذاری در شهر جدید اندیشه تردید دارید، پیشنهاد می‌کنیم زمانی را برای بازدید از مناطق مختلف شهر جدید اندیشه اختصاص دهید. مسأله بسیار مهمی که توجه شما را جلب خواهد کرد آب و هوای بسیار خوش شهر اندیشه خواهد بود؛ همینطور آرامش حاکم بر منطقه،‌ بافت شهری و وضعیت فرهنگی مناسب شهر اندیشه، امکانات رفاهی موجود در شهر جدید اندیشه و وجود خانه‌هایی با معماری زیبا و مهندسی ساز به طور حتم نظرتان را جلب خواهد کرد و شما در این زمینه به اطمینان خواهید رسید.

&#; رعایت نسبتا مناسب است.انداردهای ساختمانهای مسکونی: منازل مسکونی عموما از نور گیر و تهویه مناسب برخوردار بوده (اغلب از دو طرف و بعضا از سه طرف با فضای باز در ارتباط هستند و است.فاده از پاسیو برای نورگیر ندرتا در بعضی ویلاها مشاهده می شود). برخورداری از تراس، انباری و پارکینگ (حد اقل به صورت غیر مسقف) عمومیت دارد. واحدهای دارای زیر بنای کمتر از متر در اقلیت و کمتر از دو خواب کمیاب هستند.

نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.


شمع ها از مرسوم ترین نوع بهسازی خاک در ابتدای پی ریزی اولیه هستند که اصطلاحا به آنها پی شمعی گفته می شود.اگر بخواهیم شمع ساختمان را توصیف کنیم یک سازه نسبتا بلند و شبیه به ستوان است. که هدف از وجود آن در ساختمان انتقال سنگینی و وزن طبقات بالاتر به لایه های مناسب خاک در اعماق پایین تر زمین می باشد. شمع سعی دارد مقاومت سازه را با عبور دادن بارهای وارد شده به سطح درونی خاک بیشتر نماید و وزن سازه را در طبقات بالایی بر روی خاک بیاورد و نه بر روی طبقات ابتدایی ساختمان. در این فرایند عملیات شمع-کوبی برای تسلیح خاک محل ابتدا گود برداری انجام میشود. این کار مانند این است. که در زمان پی ریزی میله گرد داخل زمین کاشته شود. جنس و نوع مصالح این ستون ها از بتن هستند که مقاومت فوق العاده بالایی دارد. بنابر این شمع کوبی از نوع ستون هایی بلند و بتنی که در اعماق خاک صورت گرفته اند از متداول ترین و کارشناسانه ترین نوع پی ریزی برای ساخت ساختمان های مرتفع و برج ها می باشد. از عمده ترین و کاربردی ترین روش های تسلیح خاک، شمع-کوبی با است.فاده از مصالح و ابزار مختلف می باشد که صورت قائم و یا مایل ساخته می شود. جنس این شمع ها را از انواع چوب، فلز و بتن انتخاب می نمایند. زمانی که مقاومت کافی در لایه های سطحی خاک نباشد، از شمع- کوبی است.فاده می شود تا از سطوح مستحکم در اعماق خاک اطمینان حاصل شود.

وقتی که لایه یا لایه های فوقانی خاک دارای قابلیت فشردگی زیاد و یا خیلی ضعیف باشند به طوری که نتوان از پی سطحی برای توزیع بار سازه است.فاده نمود، شمع ها برای انتقال بار به لایه های تحتانی محکم تر و یا سنگ بستر مورد است.فاده قرار می گیرند.

پس از این که شمع ها در مکان مناسب جایگذاری و کوبیده شدند، چاه را با بتن پر می کنند؛ به اینگونه شمع کوبی،  شمع فولادی با پانل بتنی گفته می شود. طراحی شمع های فولادی بسته به نوع کاربردشان، به صورت ته باز یا ته بسته انجام می شود. اگر نوع شمع فولادی ته باز باشد، برای جلوگیری از آسیب، هنگام کوبش روی آن کلاهک فلزی قرار می دهند. البته لازم به ذکر است. که  قرار دادن کلاهک فلزی هنگام کوبش باعث سهولت در فرو رفتن بهتر شمع ها نیز خواهد شد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر