مشاوره و اجرا شمع کوبی در شهر جدید اندیشه

Piling-1
Piling-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر اندیشه تهران واقع در پایتخت ایران یکی از شهر هایی است. که با هدف سر ریز شدن جمعیت کرج و تهران در این منطقه برای سکونت ساخته شد. این شهر مسکونی دارای فاز میباشد که در موقعیت کیلومتری تهران، کیلومتری جنوب شرقی کرج و کیلومتری شمال شهریار قرار دارد.

اندیشه یکی از گزینه های مناسب سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان در اطراف تهران محسوب می شود. تمامی فازها دارای امکانات رفاهی و زیر ساخت های شهری مناسب بوده و بیشتر ساکنین آن را اقشار فرهنگی و کارمندان شاغل در کارخانه ها تشکیل می دهد. فاز یک برای سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان به نسبت فازهای دیگر گزینه مناسبی است.. اگر قصد سرمایه گذاری در واحدهای مسکونی با متراژ بالاتر از متر را دارید به سراغ شهرک راه آهن در فاز دو بروید. این منطقه قابلیت پیشرفت بالایی دارد و رشد قیمت مسکن در آن دور از انتظار نیست.

و اما فاز چهار، منطقه خانه های ویلایی البته با قیمتی کمتر از ویلاهای فاز سه است. و همینطور خانه های سازمانی که چند سال از عمر آنها می گذرد و تقریبا به تعادل قیمت رسیده اند و شاید برای سرمایه گذاران بخش مسکن چندان مناسب نباشند.


در برخی موارد می‌توان از لوله‌های باز است.فاده کرد. می‌توان بر روی درب آن از صفحات است.یل یا کف پوش سنگی به عنوان درپوش است.فاده کرد. بدین ترتیب ستون‌ها بسته خواهند شد. این لوله‌ها را می‌توان با فولاد یا بتن پر و تقویت نمود. به این ترتیب پایداری لوله افزایش خواهد یافت.

اگرچه انجام شمع­ کوبی ساختمان بخصوص در برج ها لازم و ضروری است. اما از سوی دیگر انجام این کار، با مزایا و معایبی همراه می باشد. سرعت زیاد، عدم تداخل در ساخت ­و ساز، کاهش هزینه ­ها در صورت اجرا با حجم بالا، حفاظت از سازه، مقرون به صرفه بودن برای گودی ­هایی با ارتفاع تقریبی پنج متر از جمله مزیت­های شمع­ کوبی خواهد بود. در مقابل، عدم امکان است.فاده از شمع ­کوبی پیش ­ساخته در برخی موارد به خاطر محدودیت ­های موجود، لزوم است.فاده از مقاطع سازه­ای مستحکم ­تر و کاهش فاصله شمع­ها در زمانی که ارتفاع مکان مورد است.فاده زیاد است.، از جمله معایب و محدودیت ­های آن محسوب می­شود.

شمع‌ها باید هنگام حمل و نقل در نقاطی که در نقشه‌ها نشان داده شده تکیه نمایند. و هنگام جابه‌جا کردن‌ها و حمل و نقل بین سکوی بتن ریزی، انبار دسته بندی و تجهیزات شمع کوبی، از یک قلاب‌ یا وسیله مصوب دیگری است.فاده شود. همچنین در موقع بلند کردن شمع‌ها در محل شمع کوبی، باید از نوار سیمی، قلاب یا وسیله مصوب دیگر است.فاده کرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر