تولید و ساخت شومینه در بومهن

fireplace-1
fireplace-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.

براساس گفته ها و احتمالات مردم شهر بومهن این امامزاده مربوط به دوران صفویه است.. جالب است. بدانید قبرهایی که در اطراف این امامزاده وجود دارد مربوط به دوران قاجاریه است. و بر روی سنگ این قبر ها نقش هایی از جمله قیچی، شانه، تسبیح، و&#; بر روی آن حک شده است.. اطراف این امامزاده توسط فضاهای سرسبز و باغ های زردآلو، سیب و آلبالو احاطه شده است..

بومهن یکی از شهرهای است.ان تهران و جزو شهرستان پردیس است.. این شهر در شرق است.ان تهران و در مسیر جاده تهران به دماوند قرار گرفته است.. فاصله بومهن از تهران ۵ کیلومتر، از پردیس کیلومتر و از رودهن کیلومتر است.. واژه بومهن به معنی حرکت زمین یا زلزله است.. شهر بومهن در نزدیکی برخورد دو گسل شمال تهران و مشا قرار گرفته و همین امر دلیل نامگذاری آن است..


یکی از مدرن ترین و در عین حال ساده ترین شومینه هایی که در بازار موجود است.، شومینه های شیشه ای است. که از جنس شیشه ی مقاوم سکوریت ساخته می شوند. این شیشه دوام خیلی زیادی در برابر ضربه و حرارت دارد و به همین خاطر در ساخت شومینه های شیشه ای به کار می رود. این نوع شومینه ها زیبایی منحصر به فردی دارند و می توانید آن ها را در جاهای مختلفی از خانه کار بگذارید. هم چنین نصب آن ها نیز ساده است. و نیازی هم به تعمیرات ندارند.

یکی از معروف ترین و بهترین شومینه های موجود در بازار، شومینه های آجری هستند که از جنس آجر نسوز ساخته می شوند. این آجرها تنوع رنگ و شکل خیلی زیادی دارند و به خاطر همین تنوع است. که خیل از افراد، به سراغ خرید آن می روند. علاوه بر این حالت سنتی آجرها باعث می شود که است.فاده از این نوع شومینه ها در فضاهایی که است.ایل بوهیمن و سنتی دارند خیلی رایج تر باشد. (مثل رستوران ها سنتی و کافه های قدیمی یا ویلاها)

شومینه های گازی را می توان با هزینه های خیلی کمتری در خانه نصب کرد و از مزیت داشتن یک محیط آرامش بخش و گرم لذت برد. همچنین خود شومینه های گازی به دسته بندی های متفاوتی تقسیم می شوند. مثلا شومینه های کنجی یا شومینه های دایره ای شکل و &#;



( تولید و ساخت ) های دیگر