تولید و ساخت شومینه در شرق تهران

fireplace-1
fireplace-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


به طور کلی می توان گفت که منطقه تهران، از محله تشیل شده است.. این محله های شرق تهران هر کدام در بخش های مختلفی از این منطقه قرار دارند و در نتیجه، جاذبه های گردشگری و تفریحی متنوعی را نیز در درون خود قرار داده اند. اما از جمله محله های شرق شهر تهران که در منطقه قرار دارند می توان به: تهرانپارس، حکیمیه، نارمک، هنگام، هروی، علم و صنعت، فرجام، بلواز پروین، سراج، شمس آباد، مجیدیه، شمیران نو، قنات کوثر، شیان، لویزان، و همچنین مهران اشاره کرد. محله های شرق تهران واقع در منطقه با داشتن موقعیت های مختلف و جاذبه های گردشگری متفاوت، افراد بسیاری را به سمت خود جذب می کنند و محله های شرق تهران همیشه میزبان بسیاری از مسافران و گردشگرانی که به قصد گشت و گذار و تفریح به پایتخت می آیند هستند.

محله های شرق تهران تعداد بسیار زیادی از جاذبه های تفریح یو گردشگری را درون خود جای داده اند. از جذاب ترین نکات محله های شرق تهران واقع در منطقه ،  میتوان به جاذبه های تاریخی، تفریحی، فرهنگی و همچنین گردشگری بسیار زیادی اشاره کرد. از جمله این جاذبه های گردشگری می توان به باغ موزه مینیاتور، مسجد جامع نارمک، کلیسای ارامنه ترکمنچای و گریگور، اندیشه سرای گلبرگ، فرهنگسرای گلستان، شهر کتاب، سینماهای متعدد و ... اشاره کرد.

نوسازی در شرق تهران از سال قبل آغاز شده است و بیشتر ساختمان‌های موجود در این بخش از تهران با است.فاده از تمهیدات شهرداری، نوسازی شده‌اند. برای خرید خانه در پیروزی و نارمک باید دقت داشته باشید که هنوز خانه‌های قدیمی و کلنگی در کوچه‌های این بخش دیده می‌شود.


یکی از معروف ترین و بهترین شومینه های موجود در بازار، شومینه های آجری هستند که از جنس آجر نسوز ساخته می شوند. این آجرها تنوع رنگ و شکل خیلی زیادی دارند و به خاطر همین تنوع است. که خیل از افراد، به سراغ خرید آن می روند. علاوه بر این حالت سنتی آجرها باعث می شود که است.فاده از این نوع شومینه ها در فضاهایی که است.ایل بوهیمن و سنتی دارند خیلی رایج تر باشد. (مثل رستوران ها سنتی و کافه های قدیمی یا ویلاها)

شومینه های برقی با عمق بسیار کم و شیک می باشند و بعنوان تأمین کننده مطلوب گرمایش محیط منازل و اماکن عمومی و در عین حال یکی از عناصر دکوراتیو زیبا و لوکس نیز محسوب می شوند، شومینه برقی با انواع چیدمان و سبک دکوراسیونی اماکن کاملاً مطابقت و سازگاری دارد. شومینه های برقی در شکل های هندسی زیبا و فانتزی نیز قابل ارائه می باشد و نیز قابلیت تولید سفارشی در رنگ های مختلف و طرحهای متفاوت را داراست. شومینه های برقی برای محیط های آپارتمانی و محیط های بزرگ نیز قابلیت است.فاده را دارند.

یکی دیگر از متریالی که برای ساخت شومینه به کار میروند، چدن است.. این نوع شومینه ها که با نام شومینه انگلیسی نیز شناخته می شوند بسیار زیبا هستند و می توان آنها را در جاهای زیادی با است.ایل های متفاوت به کار برد. فرقی نمی کند که دکوراسیون خانه تان مدرن است. یا کلاسیک! چرا که در هر صورت می توانید از شومینه های چدنی است.فاده کنید.



( تولید و ساخت ) های دیگر